X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם קבוצת קרסו
▪  ▪  ▪

קבוצת "קרסו" יוצאת במסע פרסום להצגת "רנו קליאו החדשה"
תחת הסלוגן: NEW RENAULT CLIO נראית עליך טוב!.
ביום שישי הבא (ה-29.12.06) יעלה מסע פרסום רחב היקף להשקת "רנו קליאו החדשה". הקמפיין, בהשקעה כוללת הנאמדת בכ-3 מיליון ש"ח, נערך על-ידי משרד הפרסום "גליקמן נטלר סמסונוב", ויכלול סרטון פרסומת לערוצי הטלוויזיה (ערוץ 2, 9, 10), מודעות ייחודיות לעיתונות, שילוט חוצות ופרסום באינטרנט.
הקונספט של הקמפיין יציג את "רנו קליאו החדשה" כמכונית בעלת עיצוב חדשני וצעיר המשדרת סטייל ואופנתיות.
סרטון הפרסומת יציג בחור צעיר הנוסע ברחבי עיר גדולה, בעלת מראה אירופאי, על גבי טוסטוס ישן ורואה מסביבו בחורות ובחורים צעירים וחתיכים הנוסעים ב"קליאו החדשה", מראה המעורר בו רגשות קנאה. במהלך נסיעתו נתקל הבחור הצעיר בשלט חוצות המפרסם את ה"קליאו החדשה" ומוציא סכין. בשלב זה התמונה מתחלפת והבחור הצעיר שלנו נראה נוסע ב"קליאו החדשה" ומחליף מבטים וחיוכים עם בחורה חתיכה הנוסעת אף היא ב"קליאו החדשה". בסופו של דבר המצלמה מתרחקת וחושפת כי הבחור הצעיר לא באמת נוסע ב"קליאו החדשה" אלא שהוא הדביק את ה"קאט אאוט" של המכונית, אותו הוא חתך משלט החוצות על הטוסטוס הישן שלו.
מיכל גיל, מנהלת מותג "רנו", מסרה כי: האסטרטגיה העומדת מאחורי הקמפיין הינו מיצובה של "רנו קליאו החדשה" כרכב צעיר וסקסי. ה"קליאו החדשה" מצטיינת בעיצוב חדשני וסטייליסטי המשדר "קוליות", לצד תחכום ובטיחות המתאימים לצעירים.

תאריך:  27/12/2006   |   עודכן:  27/12/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il