X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם הקרן החדשה לקולנוע וטלוויזיה
▪  ▪  ▪

הקרן החדשה לקולנוע וטלוויזיה, הרשות השנייה לטלוויזיה ורדיו ו"דעת קהל- לקידום הקולנוע הדוקומנטרי" יקיימו החל מסוף חודש דצמבר את פרויקט "דוקו - ישראל בקהילה" - מיזם תרבותי שמטרתו לחשוף את הקולנוע הדוקומנטרי בשורה של יישובים בפריפריה. במהלך הפרויקט יצפו תושבי הפריפריה בשורה של סרטים דוקומנטריים מצליחים מהשנים האחרונות, ולאחריו יתקיים פאנל בהשתתפות יוצרי הסרט, גיבוריו ונציגים מהיישוב המארח. בין הסרטים שישתתפו במיזם: שלום אבו באסם (ניסים מוסק ושרון שביט), אתה תחיה אבל בישראל (תום ברקאי ויגאל מור), חמוצים (דלית קימור וניצה גונן), הכובעים של ירושלים (נתי אדלר) ועוד.
המיזם הוא תוצאה של הצלחת "דוקו אשקלון" המופעל באשקלון מזה שלוש שנים, ומביא אליו צופים רבים הנהנים מהסרטים ומשתתפים באופן פעיל בפאנלים המתקיימים אחריהם. בכוונת יוזמי הפרויקט להפעילו בשלב ראשון ביישובים: אור עקיבא, אשקלון, בית שמש, לוד, מגדל העמק, מעלות-תרשיחא וקריית מלאכי, ובהמשך להביאו ליישובים נוספים ברחבי הארץ.
המיזם הוא גם חלק מפרויקט הרשות השנייה יוצאת לשטח בו יוזמת הרשות השנייה מפגשים עם צופים ומאזינים במקומות שונים בישראל מתוך רצון לחשוף אותם לפעילות הרשות השנייה כדי לתת מענה לאינטרסים הציבוריים בשידורים המסחריים ציבוריים. מפגש ראשון התקיים כזכור בירוחם. המפגש הבא יתקיים ברמלה וסדרת מפגשים אלו עם תושבי יישובים שונים בפריפריה מתווסף לפרויקט.
נורית דאבוש, יו"ר מועצת הרשות השנייה אמרה כי " הפרויקט "דוקו ישראל בקהילה" הוא חלק ממדיניות המועצה שעיקרה חשיפה של הפריפריה לפעילות הרשות השנייה. בין היתר רואה הרשות בעידוד יצירה דוקומנטרית אחד מהדגלים שלה ושמחה לחשוף את הקהל ליצירות הדוקומנטריות במסגרת מיזם שעיקרו הרשות השנייה יוצאת לשטח".
מנכ"ל הקרן החדשה לקולנוע וטלוויזיה, דוד פישר, אמר כי "אנו רוצים לחשוף את הצופים בפריפריה, ואת קהל הצופים בכלל לז'אנר הדוקומנטרי. התחלנו במיזם לפני שלוש שנים באשקלון, ואחרי שלוש שנים של פעילות אני גאה לומר כי הפרויקט הצליח שם מעל ומעבר. אנחנו מתכוונים להביא בשלב ראשון את היצירה הדוקומנטרית לשבעה יישובים שונים, ובהמשך לפרוץ עם הפרויקט ליישובים נוספים. אני רואה במיזם גם סגירת מעגל. חלק נכבד מהיצירות הדוקומנטאריות נולדו בפריפריה, וכעת הן חוזרות אליה כיצירות מוגמרות".
עו"ד מיכה לנקרי, יו"ר "דעת קהל", אמר כי "המפגשים הם הזדמנות לצפות בעשייה דוקומנטרית חברתית חדשה ומובילה בישראל, ולשוחח עם יוצרי הסרטים אודות הסיפור, הגיבורים, הקשיים וההצלחות".
תאריך:  27/12/2006   |   עודכן:  27/12/2006
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il