X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם בורגראנץ'
▪  ▪  ▪

בורגראנץ' רשת מסעדות ישראלית המתמחה בהמבורגרים יוצאת במבצע אשר במהלכו יחולקו כ-50 אלף פרטי תוכן סלולרי ללקוחות בורגראנץ', אשר ירכשו ארוחת ראנץ' פלוס בסניפי הרשת ובשירות המשלוחים שהיא מפעילה.
במסגרת המבצע, שיקודם בסניפי הרשת וכן באמצעות מודעות בעיתונים, יקבל כל רוכש ארוחה כרטיס גירוד המכיל קוד ייעודי. לאחר הזנת הקוד בפורטל התוכן הסלולרי 1010.co.il יוכל מחזיק הכרטיס לבחור ולהוריד תכנים למכשירו ממגוון התכנים שבאתר. המבצע יחל ב-4 בינואר 2007 ויערך בפריסה ארצית בכל סניפי הרשת ובשירות המשלוחים.
מהנהלת בורגראנץ' נמסר כי המתאם הגבוה בין קהל לקוחות הבורגראנץ' ובין צרכני התוכן הסלולרי הוא שהביא לפעילות המשותפת. בורגראנץ', כמותג ישראלי מוביל הפונה לבני נוער, בחר בעולם התוכן הסלולרי המתאים לקהל זה ובכך הוא תורם ומחזק את חווית הקנייה.
גיל וייט, מנהל חטיבת התוכן בטיפקום מסר כי תוכן סלולרי הינו מוצר צריכה בעל ערך נתפס ומועורבות רגשית גבוהה בקרב קהלי יעד של צעירים ובני נוער. מאפיינים אלה הופכים אותו למוצר קלאסי למבצעי "קנה קבל" הפונים לקהלים אלה. אנו שמחים על ההזדמנות לשתף פעולה עם בורגראנץ' עימם אנו חולקים למעשה את אותו קהל לקוחות.
בורגראנץ' - רקע
בורגראנץ' רשת מסעדות ישראלית ותיקה, פועלת בארץ משנת 1972 והידועה בטעם ההמבורגרים וברטבים המיוחדים לה, מציעה תפריט מגוון הכולל ארוחות, החל מהמבורגר עם תוספות ורטבים שונים, צי'פס, טבעות בצל, חטיפי עוף, קינוחים ומגוון סלטים בתוספת עוף או טונה. בסניפי הרשת נמכרים רק מוצרים כשרים, מרבית הסניפים בעלי תעודת כשרות. לרשת כיום 70 סניפים.
טיפקום - רקע
טיפקום מקבוצת פישמן מתמחה באספקת שירותי תוכן ותשתית סלולריים במגוון פלטפורמות (SMS, MMS, וידאו, WAP, i-mode ו- IVR). טיפקום הוקמה בשנת 2000 ומעסיקה 35 עובדים. עם לקוחות טיפקום נימנים: חברת החשמל, קבוצת ידיעות אחרונות, וואלה!, ICQ, yes, ONE, ערוץ 10, MSN, מפעל הפיס ועוד.

תאריך:  31/12/2006   |   עודכן:  31/12/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il