X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם תנובה
▪  ▪  ▪
מתוך הקמפיין

תחת הכותרת "תנובה הבית של החקלאים" החל קמפיין שילוט של חקלאים בעלי זכויות בתנובה ויצרני החלב. השילוט ימוקם במהלך השבועות הקרובים בצמתים מרכזיים, קיבוצים, ישובים חקלאיים ורפתות.
מטרת הקמפיין ליצור הזדהות של החקלאים ואזרחי המדינה, עם הדרך החקלאית-ציונית לרכישת תנובה שמובילים יצרני החלב ובעלי זכויות בתנובה, בשיתוף עם מאיר שמיר (מבטח שמיר)- לניהול משותף ושווה בשווה של תנובה. יצרני החלב מתנגדים להצעת הנהלת תנובה למכירת תנובה לאייפקס מהחשש ששליטת אייפקס בתנובה, תביא למכירתה לבעלי הון זרים בחו"ל ובכך יגרם הרס ענף החלב המצליח בישראל.
לקמפיין זה נרתם בהתנדבות חמי סל - מקיבוץ עין שמר- מפיק אירועים וקמפיינים פוליטיים. סל אומר, כי נרתם בהתנדבות לקמפיין מאחר וזהו נושא השייך לכלל מדינת ישראל וההתיישבות העובדת, כי תנובה הינה בעצם מדינת ישראל "התגייסתי לסייע לקמפיין, מאחר והמהלך שמובילה הנהלת תנובה תביא לחיסולה. היום מדברים על מכירת תנובה לזרים ומחר זו תהיה חברה אחרת, לכן כולנו חייבים להיות מעורבים בעצירת המהלך הזה. אני מקווה שההצעה החילופית הציונית של יצרני החלב והחקלאים תצליח, כי זו הצעה שנותנת לתנובה ולחקלאים את הכבוד המגיע להם", אומר חמי סל.
בשבועות הקרובים יערכו כנסי הסברה במושבים ובקיבוצים בכל הארץ בכדי לפרוס את התוכנית של יצרני החלב, בעלי זכויות בתנובה ובשיתוף עם מאיר שמיר. כנסי ההסברה נועדו לתת מענה לכל אותן שמועות לגבי התוכנית אשר אין להן אחיזה במציאות, ופרישת כל הנתונים בפני החקלאים של תוכנית החלופה. ראשי הוועדה המובילה לתוכנית החלופה יציגו בפני החקלאים את התוכנית לשמירת ענף החלב בישראל בידי החקלאים.
בכנס כזה שהתקיים אתמול באזור התעשיה גרנות השתתפו עשרות רכזי משקים ונציגים של מעל 50 ישובים והובעה בו תמיכה נחרצת לדרך החקלאית ציונית כמציב פתרון מועדף בשינוי בתנובה שבו החקלאים בשיתוף מאיר שמיר, ישמרו על תנובה בידי החקלאים, תוך הבטחת תמיכה בהתפתחות העתידית לטובת יצרני החלב, החקלאים ועובדי תנובה.
את הכנס בגרנות הובילו איציק בדר - יו"ר גרנות, יוסי מלול - יו"ר ועד תוכנית החלופה ואבשלום דולב - מנכ"ל מועצת החלב לשעבר.
קואופרטיב גרנות, מרכז מפעלים אזוריים, הינו הקואופרטיב הקיבוצי השני בגודלו ורווחיותו אחרי תנובה. גרנות מאגדת 41 קיבוצים, מבית אורן בצפון עד לגבעת השלושה ועינת בדרום. רווחי גרנות עומדים על 80 מיליון שקל במחזור של 1.57 מיליארד שקל ב-2006, וב-2007 צפויה לצמוח ל-1.7 מיליארד שקל.

תאריך:  08/01/2007   |   עודכן:  08/01/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il