חדש וייחודי בפורטל gov.il ! לראשונה, נפתח לציבור בפורטל האישי mygov, הפורטל הממשלתי האישי, שירות תזכורות לאזרח מול משרדי הממשלה - השירות החדש מאפשר לכל אזרח לקבל תזכורות לפי בחירתו למקומות הבאים:
·תזכורות ישירות בפורטל mygov
·תזכורות לתיבת הדואר האלקטרוני הרגילה
·תזכורות באמצעות הודעת SMS למכשיר הסלולארי
הגרסה חדשה של mygov באתר
www.gov.il כוללת החל מהיום שירות ייחודי נוסף: תזכורות על פעולות ותשלומים למשרדי הממשלה. התזכורות מופיעות בקובייה מיוחדת באתר האישי, שניתן לעצב אותה ולערוך אותה בדומה לכל אזורי המידע באתר.
מלבד זאת, ניתן לקבל את התזכורות ישירות לתיבת הדואר האלקטרוני וכן למכשיר הסלולארי.
התזכורת נשלחת ע"י המערכת בשלושה פרקי זמן: חודשיים, חודש ושבוע לפני מועד הפעולה. הרישום לשירות הוא אלקטיבי, ניתן לבחור משרד ושירות שממנו מתבקשת תזכורת. השירות ניתן חינם לכל אחד.
השירות פותח על-ידי מערך ממשל זמין, כחלק ממדיניות שר האוצר, אברהם הירשזון, להקטנת הליכי הביורוקרטיה והקלה על אזרחים ועסקים. תחת מערך ממשל זמין בחשב הכללי פותחו עד היום עשרות שירותים חדשים לאזרחים שהביאו לשינוי מהותי בסל השירותים הניתן היום לעסקים ולאזרחים. הכניסה למערך השירות הממשלתי מתבצעת דרך פורטל הממשלה
www.gov.il. בשנת 2006 נכנסו לאתר 5 מיליון גולשים שביצעו מיליון פעולות ובכללן קבלת ומילוי טפסים, תשלומים וקבלת מידע באינספור תחומים.
איך מקבלים את השירות החדש?
לאחר גלישה לאתר
www.gov.il יש להקיש על כפתור mygov ולהיכנס למערך התזכורות.
1. להקיש על הלשונית "תזכורות בקליק" בסרגל העליון
2. לבחור את המשרד ואת התשלום המבוקש
3. להכניס את פרטי הפעולה/תשלום
4. לבחור את צורת התזכורת המועדפת עליכם
התזכורות יופיעו באתר האישי שלכם, ולחיצה על תזכורת תוביל אתכם ישירות לעמוד התשלום המבוקש. אפשר להוסיף, לעדכן ולבטל תזכורות בכל עת באמצעות לחיצה על לשונית "תזכורות בקליק" או על אייקון העיפרון שבראש קוביית התזכורות.
שירות התזכורות הוא הראשון ממגוון שירותים הצפויים להתווסף לפורטל mygov, וביניהם לוח שנה אישי לפעולות מול משרדי הממשלה, תזכורות אישיות וארכיון פעולות מול משרדי הממשלה.