X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם מכון ענבר
▪  ▪  ▪

גרפולוגיה היא הפסיכולוגיה של הכתב, שהינו ססמוגרף המשקף את תכונותינו האישיות, את המתחולל בנפשנו, שכלנו ובעולמנו הרגשי. יכולות השימוש בכלים גרפולוגיים מאפשרים לנו לזהות תכונות בעלות חשיבות מרכזית בחיינו בכלל ובעסקים בפרט.
סדנה חדשה וייחודית בנושא "הקשר שבין גרפולוגיה לעסקים" מתמקדת בהסבר מהי גרפולוגיה ומתן כלים גרפולוגיים בסיסים לאבחון אישי של כתב היד ולאבחון ראשוני של מועמדים לעבודה.
המשתתפים בסדנה ילמדו, דרך ניתוח כתב ידם וכתב יד של מפורסמים, לזהות את נקודות החוזקה והחולשה שלהם ושל עובדיהם בניהול, לזהות מה מניע אותם בתהליך קבלת ההחלטות, לבחון את כישורי מו"מ שלהם ועוד. בנוסף הסדנה תעסוק בתכונות הנדרשות לניהול וכיצד הן באות לידי ביטוי בכתב היד.
"האבחון הגרפולוגי נותן תמונה על סגנון הניהול ועל התייחסות המנהל למשימה ולעובדים", מסבירה סמדר עמבר, גרפולוגית, בעלת מכון ענבר ומנחת הסדנה. "אחד הכלים החשובים הניתנים למנהלים באבחון הגרפולוגי הוא קבלת התובנה לגבי עצמם והיכולות שלהם. האבחון הגרפולוגי מספק להם את היכולת לשקף את עצמם באמצעות הכתב-אישיותם, התייחסותם למשימות, לעובדים וכד'. כולל הקשיים והחוזקות שלהם, ומה מניע אותם".
"בסדנה המשתתפים מקבלים כלים מעשיים אשר יסייעו להם בעבודתם היומיומית ובחייהם בכלל. לדוגמא, בכתב יד שניתחתי בסדנה הקודמת הסתבר לאחד המשתתפים כי הוא מנוהל על-ידי רגשות בתהליך קבלת החלטות. בעקבות גילוי זה ייעצתי לו להפסיק לקבל החלטות בו במקום ולהתייעץ עם גורם שלישי לפני כל החלטה, כמו יועץ עיסקי או מנהל פיננסי וזאת על-מנת להימנע ממצבים של קבלת החלטות שגויות והפסד כספי", אמרה סמדר.
הסדנה הקרובה "הקשר בין גרפולוגיה לעסקים" בהדרכת סמדר עמבר, גרפולוגית ובעלת מכון עמבר, תערך בחודש פברואר. הסדנה כוללת 2 מפגשים באורך 3 שעות כל אחד בתאריכים 21.3.07, 28.3.07, בין השעות 18:30-20:30. הסדנה תתקיים במשרדי שביט הדרכה ברחוב בצלאל 8 רמת גן. עלות הסדנה: 250 ש"ח.
לפרטים נוספים והרשמה ניתן לפנות אל סמדר בטלפון: 054-7990414 באי מייל: smadar@smadar-ambar.com. פרטים נוספים באתר: www.smadar-ambar.com
אודות סמדר ענבר, גרפולוגית ובעלת מכון ענבר:
סמדר גרפולוגית מוסמכת, חברה באגודה לגרפולוגיה מדעית בישראל. סמדר בעלת מכון עמבר לגרפולוגיה, המספק מגוון שירותים, למגזר הפרטי ולמגזר העסקי בתחומים: אבחון ומיון עובדים; ארגון צוותי עבודה, ניוד עובדים; הכוונה מקצועית; התאמה זוגית; הרצאות וסדנאות.
סמדר עוסקת בתחום הגרפולוגיה למעלה מ-10 שנים. בוגרת תואר ראשון במדעי החברה, אוניברסיטת בר-אילן.

תאריך:  27/02/2007   |   עודכן:  27/02/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il