X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם אוריין ספרים
▪  ▪  ▪

בעוד יוצריה הנבחרים של הארץ בתחומי תרבות כמחול ותיאטרון, זוכים בפרסים כ"כינור דוד" ו"פרס אקו"ם", הרי לאדריכלים ולמעצבים המצטיינים שלנו מעניקים את "אות העיצוב", הפרס היוקרתי בארץ לעיצוב ולאדריכלות. שני תחומים שמשום מה, לא זוכים לקדמת הבמה התרבותית שלנו, כמו התיאטרון או המוזיקה. לכן הענקת "אות העיצוב", מספקת הזדמנות מצוינת לקהילת האדריכלים והמעצבים להתכנס מדי שנה, להציג ולסכם את הישגיה המקצועיים קבל עם ועדה ולהעלות על נס את המצטיינים שבתוכה.
אירועי "אות העיצוב" 2007 יפתחו לקהל הרחב (הכניסה חופשית) זו השנה השנייה, ב-29 למרס הקרוב, וימשכו עד 10 לאפריל לאורך כל חול המועד פסח, בוואהל סנטר (מול אוניברסיטת בר-אילן) - מהמבנים המרשימים והמושקעים בארץ, שתכנן אדריכל העל דניאל ליבסקינד. האירועים יכללו את טקס הענקת הפרס הנחשב ופתיחת תערוכת ענק. לרגל האירוע אף יצא לאור אלבום מהודר של עיצוב ואדריכלות ישראלים עכשוויים, בשם "דוח עיצוב ישראלי". בפתיחת האירועים יוקרן על חזית מבנה מרכז וואהל סרט הוידאו-ארט "בזרועות פתוחות" (הפצה: GLARE), משולב במופע אפקטים של תאורה של חברת גיל טייכמן. בסרט שיצרה האמנית היהודית קייט גילמור, נראית האמנית כשהיא פורשת זרועותיה במחווה של "ברוכים הבאים" ומשתחווה לקהל, אשר משליך עליה עגבניות רקובות.
טקס חלוקת פרסי "אות העיצוב" יתקיים באודיטוריום המפואר, בפני למעלה מאלף מוזמנים מתחומי הנדל"ן, בניה, יזמים, תעשיינים, מנהלי מוסדות, ראשי ערים, אנשי ציבור, אדריכלים ומעצבים והתקשורת. את הטקס ינחה איתי מאוטנר והוא יערך במתכונת פרסי האוסקר והקרנת עבודות עיצוב ואדריכלות על מסך ענק. חבר שופטי עמותת "אות העיצוב", הכולל בין היתר נציגי אקדמיות לאדריכלות, ראשי ארגוני אדריכלות, ואדריכלים בכירים - יעניקו את הפרסים לאדריכלים ולמעצבים הנבחרים. השרה גב' יולי תמיר תעניק "אות עיצוב" על מפעל חיים לג'ף ותמרה טולמן (טולמנ'ס), על תרומתם לתחום העיצוב. ראש העיר ראשון לציון, מאיר ניצן יעניק "אות עיצוב" על מפעל חיים לפרופ' רן שחורי, מייסד החוג לעיצוב פנים במכללה למנהל בראשון לציון, על תרומתו לחינוך בעיצוב. בהתאם למסורת, מיוצר פסלון "אות העיצוב" מדי שנה באופן יחידני בידי אומן שנבחר במיוחד. לפני שנה יצר את הפסלונים לזוכים האמן גד אולמן. השנה נבחר האומן יוצא גרוזיה מיכאל חכמיגרי, שיפסל אותו בפולימרים מצופים במתכת.
תערוכת ענק ייצוגית "כאן ועכשיו - אדריכלות ועיצוב בישראל 2007", תיפתח אף היא באותו ערב ותתפרש ע"פ שטח של כ-1,000 מ"ר במפלס שלם בוואהל סנטר. בתערוכה יציגו אמירה אישית משלהם, 30 אדריכלים ומעצבים נבחרים, המייצגים את התחום בארץ. זאת באמצעות מבנים המשלבים מסכי פלזמה, הקרנות סרטים ואפקטים שונים ובניית אלמנטים עיצוביים מחומרים חדשניים ומפתיעים.
עיצוב תערוכה: אורי בלטר / תאורה: גיל טייכמן / וידאו ארט: Glare / מולטימדיה: אביעד פיקרש / ציוד המחשה: גמא מערכות / אפקטים במים: מים שקטים / נגרות: ישראל מילר / הדפסות ושילוט: שוהר / גרפיקה: דינה שוהם / יינות: ברקן / האירוע בחסות: בלורן פרזול. רגבה מטבחים. יגואר מכוניות. אוריין ספרים.

תאריך:  11/03/2007   |   עודכן:  11/03/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il