מבשלות בירה ישראל עם המותג קרלסברג יוצאת בפעילות נרחבת לקראת משחק הכדורגל בין נבחרת ישראל לנבחרת אנגליה, שייערך ב-24.3.07 באצטדיון רמת-גן.
במסגרת המהלך, משקיע המותג קלרסברג כ-250,000 ₪ בתקשור ובפעילויות לקראת המשחק מול אוהדי הכדורגל מאנגליה ולקהל אוהדי נבחרת ישראל.
כ-5000 האוהדים שיגיעו מאנגליה יקבלו מקרלסברג מגזין הכולל המלצות לבילויי בפאבים המובילים. כמו כן, יעמיד המותג קרלסברג לרשות האוהדים האנגלים מיניבוסים שיסיעו אותם משדה התעופה למרכז תל אביב והישר לפאבים הנבחרים, שם יוכלו לשתות קרלסברג, גינס ומותגי בירה כגון סטלה ארטואה וליהנות ממבצעים.
בנוסף, יקיים המותג קרלסברג בשיתוף עם עיריית תל אביב, הפנינג אוהדים גדול לקהל הישראלי ולאוהדים האנגלים. ההפנינג יערך בספורטק בתל אביב ביום שישי בצהרים, לפני המשחק.
בימים אלה יצאה מבשלות בירה ישראל במבצע גדול גם לאוהדי נבחרת ישראל ולצרכני הבירה בארץ. במסגרת המבצע בקניית שישיית בירה קרלסברג, יוענק במתנה כובע נוצות במתנה בצבעי כחול לבן. המבצע בתוקף ברשתות השיווק ובחנויות המובילות.
מותג קרלסברג הינו אחד ממותגי הבירה המובילים בעולם ונמכר בלמעלה מ-140 מדינות בשנת 1992 החל השיווק של קרלסברג על-ידי מבשלות בירה ישראל בע"מ והפצתה על-ידי החברה המרכזית לייצור משקאות בע"מ (קוקה-קולה ישראל). ב-1995, עם הקמתה של המבשלת באשקלון, החל ייצור הבירה תחת זיכיון קרלסברג העולמית (דנמרק).
קרלסברג הינה, בירת לאגר בהירה (בלונדינית), איכותית, בעלת 5% אלכוהול. בשלהי שנת 2002 עבר המותג למיצוב קוסמופוליטי, שנון, עדכני עם שאיפה למצוינות תחת הרעיון שלשתות קרלסברג זה לשתות עם עולם של חברים, קרלסברג מחברת אנשים מסביב לעולם דרך טעמה המעולה של הבירה.
לקרלסברג היסטוריה שלמעלה מ-150 שנות ייצור עם מחויבות לאיכות ומצוינות לאורך כל השנים. ככל שהעולם הופך לגלובלי יותר ופתוח יותר, הצרכנים נהנים לפגוש אנשים מכל רחבי העולם אשר נושאים ערכים דומים לשלהם. קרלסברג היא הערך המחבר, המקשר והמייצר את השייכות הגלובאלית אשר ממחיש כי ניתן לחבר ולקרב בין אנשים למרות מחסום של שפה, תרבות ורגש דרך ערכי מותג זהים ובינלאומיים.