X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם פמינה
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

חברת פמינה, המתמחה בהלבשה תחתונה, עלתה בקמפיין פרסום חדש בהשקעה של כחצי מיליון דולר לקולקציית ההלבשה התחתונה לאביב-קיץ 2007.
את הקמפיין, באמצעות פרסום גולן נהרדע, מובילה דוגמנית העל שירלי בוגנים, שתציג את דגמי ההלבשה התחתונה החמים ביותר לאביב-קיץ 2007 על גבי שילוט חוצות, עיתונות ארצית ומגזינית, קטלוג ושילוט בנקודות המכירה.
דרור בלומנשטוק, סמנכ"ל חברת פמינה: "שירלי בוגנים הינה הפרזנטורית האולטימטיבית לקמפיין החדש שלנו ולקולקציה החדשה המציעה הלבשה תחתונה איכותית ומגוונת הכוללת כ-50 דגמים שונים במחירים אטרקטיביים הנעים בין 129-179 ₪. "פמינה" פונה לנשים ישראליות בכל גיל ואנו מאמינים ששירלי מייצגת את היופי הישראלי האותנטי ומהווה את מודל הנשיות האולטימטיבי".
בשנה האחרונה השתתפה שירלי בתוכנית הריאליטי "רוקדים עם כוכבים" והובילה קמפיינים בינלאומיים למותגים נחשקים ביניהם ל-Bobby Brown Cosmetics, מותג האופנה Macy's, קמפיין טלוויזיה למותג הקוסמטיקה Clairol מותג האיפור הצרפתי Yves Rocher והקמפיין העולמי של Natural Sea Beauty, חטיבת מוצרי ים המלח של לוריאל.
לאחרונה נכנסה "פמינה" לתחום המידות הגדולות בחזיות, בהשקעה של 2 מיליון ₪. מהלך הכניסה לתחום כולל תהליך פיתוח מורכב של גזרות, שיטת תפירה ייחודית ושיווק לכ-500 נקודות מכירה ברחבי הארץ. עם כניסתה לתחום המידות הגדולות צופה "פמינה" עליה של כ-20% במכירות.
קולקציית אביב-קיץ של חברת פמינה, מאופיינת בשלושה קווים מרכזיים:
הקו הנשי/רומנטי - פריטים במראה עדין, נשי ורומנטי בצבעוניות של ורוד, תכלת, שמנת, אדום ושחור ומלווה ברקמות, תחרות, סאטנים, שיפון ולורקס עם שילובי ניטים ואבני חן.
הקו הנקי/צעיר - מאופיין בקווי עיצוב נקיים, ללא תיפורים חיצוניים או רקמות, בצבעוניות מרעננת של ירוק, ורוד בייבי, לבן, כחול ועוד. עשויי בדי מיקרופייבר עם תפרים ייחודיים.
קו הערב הדרמטי - בקו הערב הדרמטי ניתן למצוא חזיות בעלות כתפיות נשלפות וכתפיות "מתוכשטות" המבצבצות מחוץ לבגד ומשמשות כתכשיט, חזיות במראה גברי - פסי סיכה לבנים על-רקע שחור דומיננטי, פריטי לנג'רי מנומרים בעלי אמרת תחרה וחזיות בצבע מטאלי (כסף, ברונזה ועוד) מאופיין בצבעוניות של כחול שחור ומטאלי.
כמו כן, ניתן למצוא בקולקציה חזיות "מדוגמות למחצה" - חזיות בעלות תחרה או רקמה מצידי ה-CUP ולא על ה-CUP עצמו בכדי למנוע בליטות של התחרה על גבי החולצה.
בנוסף, מציעה החברה קולקציית חזיות במידות גדולות (עד 100E), תוך הובלת אסטרטגיית מחיר שעיקרה VALEU FOR MONEY - עד 179 ₪ בלבד לחזייה. תהליך ייצור החזיות כולל שיטת תפירה וגזרות ייחודיות.
אודות חברת פמינה:
חברת "פמינה" נוסדה בשנת 1960 על-ידי צבי בלומנשטוק. בראשית דרכה הייתה "פמינה" עסק שהתמחה בעיקר בייצור ובשיווק חגורות בטן לנשים, על בסיס פטנט בלעדי. עם כניסתו של הדור השני לניהול העסק, מיכאל בלומנשטוק ושושנה גור, הועתק מרכז הפעילות לתחום החזיות. כיום משווקת "פמינה" לכ-500 נקודות מכירה ברחבי הארץ ומייצרת בשוק המקומי ומעבר לים.
תאריך:  04/04/2007   |   עודכן:  04/04/2007
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il