חברת "ביפר" יוצאת בימים אלו בשירות חדש ומהפכני לבעלי עסקים קטנים ובינוניים החוסך הוצאות שכר פקידות, מזכירות וצוות עובדים, תוך העלאת רמת השירות של העסק ללקוחותיו הן מבחינה תדמיתית והן מעשית-תפעולית על-ידי מתן שירותי ניהול משרד וירטואלי.
מר אילן פרידלנד, מנכ"ל חב' "ביפר" מציין שכבר כיום אגף ה- TELE SERVICE בחב' "ביפר" משתמש במערכות מחשוב מתקדמות ומספק שירות מענה עסקי אנושי בכל שעות היממה בשם העסק, עפ"י אפיון שנקבע מראש וניתן ע"י נציגי שירות מקצועיים העוברים הדרכה פרטנית לגבי כל עסק, סוג השירותים שהוא מספק וכל הפרטים הטכניים המבוקשים כדי לענות בשמו. באמצעות אגף TELE SERVICE מציעה חב' "ביפר" ניהול משרד וירטואלי עבור בעל העסק ובכלל זה מענה בשם החברה, מסירת מידע על סוגי השירותים, שעות עבודה, ניהול יומן וקביעת פגישות, סליקת כרטיסי אשראי ללקוחות, ניהול יומן לקריאות טכנאי ו/או הזנקת טכנאים תורנים מעבר לשעות העבודה ועוד.
השירות ניתן ע"י נציגי המוקד הטלפוני של חב' "ביפר" 24 שעות ביממה, 365 ימים בשנה והמידע מועבר לבעל העסק ישירות באמצעות הסלולאר, מכשיר הביפר בדוא"ל ובאמצעות SMS, בהתאם להעדפותיו. עלות ההתחברות לשירותי המשרד הווירטואלי 199 ש"חלחודש.