חברת hp ישראל עולה בקמפיין עיתונות תדמיתי חדש תחת הסיסמא: "hp מתרעננת", המציין את המעבר של החברה לביתה החדש ברעננה.
הקמפיין, בהשקעה של 100 אלף דולר, הופק באמצעות משרד הפרסום פובליסיס אריאלי. הקמפיין יעלה ביום שלישי ה-8.10.02 ויתפרסם בעמודים כפולים בעיתונות היומית והמקצועית.
על קמפיין hp החדש:
הקמפיין הינו קמפיין מקומי, המסמן את השלמת המיזוג בין החברות hp וקומפאק בישראל ומבטא את המעבר של משרדי החברה לאתר אחד ברעננה - משכן ייעודי המשמש רק את החברה ובו יושב הצוות המאוחד.
בימים אלה הסתיים תהליך העברת ארגון המכירות, הייעוץ ומשאבי האנוש אל המשרדים החדשים אשר הותאמו לקליטת העובדים. תהליך מעבר כח האדם לבניין החדש צפוי להסתיים בסוף החודש, עת יעברו גם אנשי הנהלת החשבונות והכספים לרעננה.
בימים אלה נערכים שיפוצים להרחבת איזור הלקוחות, הקמת מעבדות בדיקה והוכחות התכנות והתאמתם לצרכים החדשים של החברה.
חברת hp בישראל היא הראשונה מבין כל סניפי hp בעולם אשר סיימה את העתקת משרדיה לאתר אחד בפרק זמן מהיר במיוחד, במטרה להמשיך ולספק שירות טוב ורציף ללקוחותיה של החברה.
בעלי התפקידים העומדים מאחורי הפקת הקמפיין:
הקמפיין הופק על-ידי משרד הפרסום פובליסיס אריאלי, באמצעות: מולי הלפמן - מנהל קריאטיב, כרמון פלד - ראש צוות בקריאיטיב, קופירייטר - יניב אביטל וארט - לילך שושן. תקציב hp מנוהל על-ידי שרון לנצמן סמנכ"ל לקוחות.