X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם אתר pCon-line
▪  ▪  ▪
קובי שפיבק

הפורטל המקצועי לאנשי מחשוב ואינטרנט - pCon-line, הושק השבוע לאחר שדרוג מקיף שבו הושקעו למעלה ממיליון ש"ח ושנתיים עבודה. אתר pCon-line פונה לאנשי מחשוב ולכל מי שמתעניין במחשבים תקשורת ואינטרנט. הוא נמנה על אתרי התוכן הגדולים במדינת ישראל, והוא נחנך בשנת 2002. כיום הוא מציע מעל 20 שירותים שונים, חלקם הגדול הם שירותיים ייחודים ובלעדיים. באתר מבקרים מעל 500,000 מבקרים מדי חודש או קרוב ל-17,000 איש מדי יום.
התפיסה של אתר pCon-line היא לרכז את כל מה ששימושי וחשוב בעולם המחשוב, עבור מי שזמנו קצר ויקר. בין היתר הוא מציע מסלול יומי שכולל 5 ידיעות מרכזיות. אלה מכסות את החדשה הבולטת ביותר באותו היום, הכרזה מועילה, המלצות על אתר נבחר, גאדג'ט ייחודי וקינוח עם סיפור פיקנטי מעולם המחשבים.
עוד באתר מחירון ייחודי לרכש מחשבים שמאפשר לקבל המלצות מדויקות ומחירי השוק מקובלים, שימושון שמרכז הפניות מועילות לאתרים הטובים ביותר בתחומי המחשוב, לוח אירועים שכולל מאות אירועי מחשוב, לוח הכשרות במחשוב, ריכוז מרבית הכותרות החשובות שהתפרסמו בארץ ובעולם בתחומי המחשוב ואינטרנט, וכן שורה ארוכה של שירותים מועילים נוספים.
לרגל הפתיחה הכריז קובי שפיבק, העורך הראשי של האתר, על מבצע ייחודי למבקרים, שבו ניתן יהיה להוריד מהאתר ובחינם 120 תחקירים של pCon (המחיר הרגיל לרכישת תחקיר בודד הוא 49$ + מע"מ) שמכסים שורה ארוכה של נושאי מפתח בעולם המחשוב. תחקירים אלה התפרסמו בין השנים 1998 לשנת 2007 והם נותנים פרספקטיבה מרתקת על התמורות שחלו במהלך עשר השנים האחרונות (5 דורות במונחי עולם המחשבים).
בין התחקירים שניתנים להורדה, מוצע גם התחקיר העדכני ביותר - "איך להוזיל את עלות התקשורת?". את התחקירים ניתן להוריד בחינם בכתובת - www.pCon.co.il/freebriefs
כתובת האתר החדש היא - www.pCon.co.il
רקע על מרכז המידע pCon ועל אתר pCon-line
מרכז המידע pCon פועל משנת 1991 והוא חקר, כתב והפיץ עד היום מעל 800 תחקירים מקצועיים בכל תחומי המפתח של המחשוב ואינטרנט. המייחד את שירות pCon הוא בשילוב של תמצות החדשות השבועיות יחד עם תחקיר מקצועי שמתמקד מדי שבוע בנושא מרכזי ועדכני אחר. על מנויי המרכז נמנים כיום מרבית הארגונים הגדולים בישראל, מכל מגזרי המשק: משרדי ממשלה, ארגונים ציבוריים, בנקים, חברות ביטוח, בתי חולים, הייטק ועוד.
מידע נוסף על אתר pCon-line ניתן לקבל בקישורים הבאים: מידע מתומצת על האתר - [קישור]; מידע על מכלול השירותים באתר - [קישור]
לפרטים ומידע נוסף, קובי שפיבק - העורך הראשי של pCon, טל' 03-9667939 / 054-4301728 - koby@pcon.co.il; או אלירן ברמי - מנהל התוכן, טל' 077-7886660 / 054-4501637 - eliran@pcon.co.il.
הערה - עיתונאים שמעוניינים להצטרף לשירות pCon, לצורכי ציטוט מעת לעת, מוזמנים לפנות אל העורך הראשי.

תאריך:  18/04/2007   |   עודכן:  18/04/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il