X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם הונדה
▪  ▪  ▪

הונדה בקמפיין השקה לסיוויק ההיברידית במסגרתו תבחר "המשפחה הירוקה של הונדה". לצורך הקמפיין, הותקנו 4 רכבי סיוויק היברידית במצלמות דיגיטאליות. הרכבים יחולקו לכ-40 משפחות, כל משפחה תקבל רכב למשך יומיים, במהלכן יבצעו נסיעת מבחן הכוללת טיול משפחתי ברחבי הארץ. המצלמות המותקנות ברכב יתעדו את הנסיעה, ואת החוויות של המשפחה בזמן הנסיעה.
כל הסרטים המצולמים יועלו לאתר אינטרנט ייעודי שהוקם לטובת הקמפיין שכתובתו: www.civichybrid.co.il. גולשי האינטרנט יוזמנו לצפות בסרטוני הווידאו ולהצביע עבור המשפחה עם הסרטים הטובים ביותר. המשפחה שתזכה במירב הקולות - תזכה ברכב סיוויק היבריד חדש מתנה!!!
יריית הפתיחה של הקמפיין הינה בתהליך הרשמה - שבו יבחרו המשפחות. בשלב הזה יעלה גם קמפיין טלוויזיוני ואינטרנטי. בהמשך יוזמנו הגולשים להיכנס לצפות בסרטים ולהצביע עבור המשפחה הזוכה.
היקף תקציב - כ-4 מיליון ₪ והוא ימשך בסה"כ כ-4 שבועות.
עוזי גונן, מנהל השיווק והמכירות בהונדה מסר כי זהו קמפיין ראשון מסוגו המייצר אינטראקציה אמיתית בין הרכב לנהגים, ובין נסיעות המבחן המצולמות לגולשי האינטרנט - מה שמייצר חווית מותג מקיפה ורבת מימדים. לא עוד כתבי שטח מקצועיים שלוקחים את הרכב לנסיעת מבחן "רגילה", אלה משפחות אמיתיות הופכות להיות עיתונאיות הרכב עבור שאר הצרכנים המתעניינים.
גונן מדגיש כי הונדה נחשבת לחלוצה בתחום הטכנולוגיה ההיברידית. בפיתוח הטכנולוגיה הזו החלה הונדה עוד לפני כ-12 שנים. מדובר בטכנולוגיה המשלבת מנוע בנזין עם מנוע חשמלי הפועלים ביחד או לחוד לפי תנאי הנהיגה והדרך. אחד היתרונות המרכזיים הוא הנאה מכל היתרונות הרגילים אותם מציעה הסיוויק החדשה עם ערך מוסף של שמירה על איכות הסביבה כמו גם חיסכון בדלק.
קרדיטים: מנהל לקוח - אלי דולב, סופרוויזרית דיגיטל - דפנה דויסקי, תקציבאים - קרן ליפמן, שי אלמגור, פלנינג - יסמין מיוחס, שחר רדין, קריאייטיב - סיגל עבודי, משה קרסיק, ארטדירקטור - אסף לוי, פטריק אמיאל, בונדו בן אש, קופירייטר - יפתח שריג, יוסי צרפתי, טכנולוגיה - ניב קנטור, דן אפטר, יחסי ציבור: סנדיק קומיוניקיישן.

תאריך:  01/05/2007   |   עודכן:  01/05/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il