מבשלות בירה ישראל עם המותג קרלסברג יוצאת בתקשורת שיווקית חדשה למותג קרלסברג תחת המיצוב "הבירה הטובה ביותר לרגעים הטובים ביותר עם חברים".
המהלך, בהשקעה של כ-1 מיליון דולר כולל קמפיין פרסום, באמצעות פובליסיס אריאלי, שיעלה בטלוויזיה, בעיתונות ועל גבי שילוט חוצות.
המהלך השיווקי של קרלסברג הינו חלק מהאסטרטגיה התקשורתית המושקת בימים אלה במדינות נוספות בעולם על-ידי קרלסברג ומבוססת על מהלך כלל עולמי שהובל על-ידי סאצי&סאצי לונדון.
הקמפיין הפרסום החדש שעולה בעולם ויעלה בימים הקרובים גם בישראל מציג סיטואציות מדהימות של חברים שבמסגרתן מומחש המסר של "הבירה הטובה ביותר לרגעים הטובים ביותר". הקמפיין כולל מס' סרטים שהופקו במקומות שונים בעולם ונמצאו אהודים מאוד בקרב הצרכנים הישראלים על-פי במחקרים כמותיים ואיכותיים שבוצעו.
אמיר יפרח, סמנכ"ל שיווק מבשלות בירה ישראל: "בשלב זה של מותג קרלסברג בישראל מצאנו שיש מקום לחדש ולרענן את המותג
ולכן בחרנו בפלטפורמה שיווקית מיוחדת ושונה שמעבירה את המסר השנון והמעודכן של קרלסברג כבירה שמחברת בין אנשים דרך טעמה המעולה של הבירה ואיכותה , תוך חיבור לרגעים הטובים ביותר".
מותג קרלסברג הינו אחד ממותגי הבירה המובילים בעולם ונמכר בלמעלה מ-140 מדינות בשנת 1992 החל השיווק של קרלסברג על-ידי מבשלות בירה ישראל בע"מ והפצתה על-ידי החברה המרכזית לייצור משקאות בע"מ (קוקה-קולה ישראל).
ב-1995, עם הקמתה של המבשלת באשקלון, החל ייצור הבירה תחת זיכיון קרלסברג העולמית (דנמרק).
קרלסברג הינה, בירת לאגר בהירה (בלונדינית), איכותית, בעלת 5% אלכוהול.
לקרלסברג היסטוריה שלמעלה מ-150 שנות ייצור עם מחויבות לאיכות ומצוינות לאורך כל השנים. ככל שהעולם הופך לגלובלי יותר ופתוח יותר, הצרכנים נהנים לפגוש אנשים מכל רחבי העולם אשר נושאים ערכים דומים לשלהם. קרלסברג היא הערך המחבר, המקשר והמייצר את השייכות הגלובאלית אשר ממחיש כי ניתן לחבר ולקרב בין אנשים למרות מחסום של שפה, תרבות ורגש דרך ערכי מותג זהים ובינלאומיים.
קרדיטים לקמפיין הפרסום:
משרד פרסום: פובליסיס אריאלי
משנה למנכ"ל: מיכל צרפתי-אפרת
סופרוויזר: נועה פלציג
סמנכ"ל קריאטיב: גיא נתיב
ארט דיירקטור: כרמון פלד