X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
רונן הלל רונן הלל תקשורת ויחסי ציבור
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
- הודעה מטעם מבשלות בירה ישראל
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

מבשלות בירה ישראל עם המותג קרלסברג יוצאת בתקשורת שיווקית חדשה למותג קרלסברג תחת המיצוב "הבירה הטובה ביותר לרגעים הטובים ביותר עם חברים".
המהלך, בהשקעה של כ-1 מיליון דולר כולל קמפיין פרסום, באמצעות פובליסיס אריאלי, שיעלה בטלוויזיה, בעיתונות ועל גבי שילוט חוצות.
המהלך השיווקי של קרלסברג הינו חלק מהאסטרטגיה התקשורתית המושקת בימים אלה במדינות נוספות בעולם על-ידי קרלסברג ומבוססת על מהלך כלל עולמי שהובל על-ידי סאצי&סאצי לונדון.
הקמפיין הפרסום החדש שעולה בעולם ויעלה בימים הקרובים גם בישראל מציג סיטואציות מדהימות של חברים שבמסגרתן מומחש המסר של "הבירה הטובה ביותר לרגעים הטובים ביותר". הקמפיין כולל מס' סרטים שהופקו במקומות שונים בעולם ונמצאו אהודים מאוד בקרב הצרכנים הישראלים על-פי במחקרים כמותיים ואיכותיים שבוצעו.
אמיר יפרח, סמנכ"ל שיווק מבשלות בירה ישראל: "בשלב זה של מותג קרלסברג בישראל מצאנו שיש מקום לחדש ולרענן את המותג
ולכן בחרנו בפלטפורמה שיווקית מיוחדת ושונה שמעבירה את המסר השנון והמעודכן של קרלסברג כבירה שמחברת בין אנשים דרך טעמה המעולה של הבירה ואיכותה , תוך חיבור לרגעים הטובים ביותר".
מותג קרלסברג הינו אחד ממותגי הבירה המובילים בעולם ונמכר בלמעלה מ-140 מדינות בשנת 1992 החל השיווק של קרלסברג על-ידי מבשלות בירה ישראל בע"מ והפצתה על-ידי החברה המרכזית לייצור משקאות בע"מ (קוקה-קולה ישראל).
ב-1995, עם הקמתה של המבשלת באשקלון, החל ייצור הבירה תחת זיכיון קרלסברג העולמית (דנמרק).
קרלסברג הינה, בירת לאגר בהירה (בלונדינית), איכותית, בעלת 5% אלכוהול.
לקרלסברג היסטוריה שלמעלה מ-150 שנות ייצור עם מחויבות לאיכות ומצוינות לאורך כל השנים. ככל שהעולם הופך לגלובלי יותר ופתוח יותר, הצרכנים נהנים לפגוש אנשים מכל רחבי העולם אשר נושאים ערכים דומים לשלהם. קרלסברג היא הערך המחבר, המקשר והמייצר את השייכות הגלובאלית אשר ממחיש כי ניתן לחבר ולקרב בין אנשים למרות מחסום של שפה, תרבות ורגש דרך ערכי מותג זהים ובינלאומיים.
קרדיטים לקמפיין הפרסום:
משרד פרסום: פובליסיס אריאלי
משנה למנכ"ל: מיכל צרפתי-אפרת
סופרוויזר: נועה פלציג
סמנכ"ל קריאטיב: גיא נתיב
ארט דיירקטור: כרמון פלד

תאריך:  02/05/2007   |   עודכן:  02/05/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il