X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם רשת קניוני ריט
▪  ▪  ▪

בחג השבועות (20-22 במאי), רשת קניוני "ריט" לובשת לבן ומקיימת מגוון פעילויות לכל המשפחה ברחבי הארץ. בכל קניון חוויה שונה לחוגגים: "הפנינג בגורן" - פעילות מרתקת ליצירת פיתה בטבון - החל מהשלב הראשון של "קצירת החיטה", "מיני ספארי" - פינות ליטוף שיאפשרו מפגש עם חיות שונות, רכיבה על סוסי פוני, סדנאות בישול ייחודיות והדגמות של שפים למתכונים משולבים עם גבינות, הפנינג מאכלים אשר יציגו את כל טוב הארץ - תבלינים, גבינות צאן, פרחים, פירות, לחמים, יינות ועוד..
הפעילות לפי קניונים:
  • הקניון הגדול בפתח תקוה (18-21.5): יעוצב באווירת החג ויקיים את יריד "כל טוב הארץ". יריד אשר יביא לידי ביטוי את משמעות חג הביכורים. במסגרתו יוצגו דוכנים רבים בתחום המזון והשתייה - יין, תבלינים, גבינות, קוסמטיקה טבעית, ועוד - הכל מתוצרת הארץ בלבד! יתקיימו סדנאות בישול ייחודיות למבוגרים עם שפים מובילים. הצגות ילדים ברוח התקופה במושב. בנוסף, סדנאות יצירה לילדים - פיסול טנא מבצק סוכר, יצירת ביצה ותרנגולת בקן, יתקיימו סדנאות בישול להכנת מאכלי גבינה שונים ועוד.
טל' לבירורים: 03-9226947
  • קניון רחובות: יקיים "הפנינג בגורן". במסגרתו ילמדו הילדים את תהליך הכנת הפיתה - הטכניקות והדרכים המסורתיות ששימשו את האדם לפני עידן החשמל. כל ילד "יקצור" חיטה וילמד איך טחנו פעם קמח, כיצד ייצרו בצק, מהי אבן ריחיים וכיצד היא פועלת, כיצד "מנפים" קמח ובסיום יתנסו הילדים בתהליך לישת הבצק ואפייתו בטבון. שפים ידגימו בהופעה חיה הכנת מתכונים משולבים עם גבינות. לילדים, סדנאות בישול ייחודיות להכנת מאכלי גבינה. בנוסף, יוצבו ברחבי הקניון דוכנים מעוצבים ברוח החג למכירת גבינות, יין, שמן זית, פסטות וכל טוב הארץ.
טל' לבירורים: 08-9451222
  • קניון "הראל" במבשרת ציון (20-21/5): מקים במיוחד לכבוד חג המים, הטבע והאדמה - "מיני ספארי": תוצב פינת ליטוף נעימה ומגודרת לברווזונים ומכרסמים שונים (ארנבים, שרקנים ועוד), מתחם תוכים צבעוניים אשר בו יוכלו הילדים והוריהם להחזיק תוכי על הכתף. תתקיים הצגת תיאטרון משעשעת לילדים - "בערוגת הגינה" שתספר מה קורה כשהמלפפון פגש את העגבנייה. בנוסף, סדנאות בישול שונות לאפיית פיתה על הטבון ומאכלים שונים עם גבינות. ברחבי הקניון יוצבו דוכני מכירת כל טוב הארץ - גבינות, יינות, פשטידות, עוגות ועוד.
טל' לבירורים: 02-5335416
  • קניון אדומים - מעלה אדומים: מארח את הצגת הילדים "בערוגת הגינה", אשר תוציא את הילדים לחוויית תיאטרון משעשעת בין ירקות הגינה ותגלה מה קורה כשמלפפון פוגש עגבנייה. יתקיימו סדנאות בישול ייחודיות לילדים, להכנת מאכלים משולבים עם גבינה. "הפנינג בגורן" - פעילות ייחודית במסגרתה ילמדו הילדים את תהליך הכנת הפיתה - כל ילד "יקצור" חיטה וילמד איך טחנו פעם קמח, כיצד ייצרו בצק לפני עידן החשמל, מהי אבן ריחיים וכיצד היא פועלת, כיצד "מנפים" קמח, ובסיום יתנסו הילדים בתהליך לישת הבצק ואפייתו בטבון. ברחבי הקניון יפוזרו דוכני שונים למכירת פיתות דרוזיות, יינות, גבינות, עוגות ועוד.
טל' לבירורים: 02-5908000
  • קניון לב חדרה: מקים בכניסה לקניון רחבת רכיבה על סוסי פוני. ברחבי הקניון מוזיקת רקע עם נגן סקסופון, דוכנים שונים למכירת כל טוב הארץ - תבלינים, לחמים, גבינות, פרחים, יינות, פירות וירקות. שפים ידגימו הכנת מתכונים משולבים עם גבינות בהופעה חיה. יתקיימו סדנאות בישול מיוחדות לילדים. בנוסף, יתקיים "הפנינג בגורן" - במסגרתו ילמדו הילדים את תהליך הכנת הפיתה - כל ילד "יקצור" חיטה וילמד איך טחנו פעם קמח, כיצד ייצרו בצק לפני עידן החשמל, מהי אבן ריחיים וכיצד היא פועלת, כיצד "מנפים" קמח ובסיום יתנסו הילדים בתהליך לישת הבצק ואפייתו בטבון.
טל' לבירורים: 04-6322570
הקניות בנס ציונה (20-21/5): יקיים פסטיבל גבינות ויין ויציג את "ביכורי הארץ". אירוע קולינארי בשיתוף המרכז הקולינארי "לגעת באוכל" וחברת יקבי הבוטיק "טרואר ארץ גפן", במסגרתו יציגו מיטב יקבי הבוטיק מרחבי הארץ את הזנים השונים, יסבירו על הזנים השונים של הענבים, האיכויות השונות ועוד. יוצגו מבחר גבינות ממחלבות שונות ברחבי הארץ ויוצעו טעימות של גבינות ויין לקהל הרחב.
טל' לבירורים: 08-9400653
  • מרום סנטר - רמת גן: יוצבו ברחבי הקניון דוכנים למכירת חלות, דבש, פירות, גבינות צאן, פרחים, ועוד. יתקיימו סדנאות בישול ייחודיות לילדים- להכנת מאכלים משולבים עם גבינה. "הפנינג בגורן" - פעילות חווייתית במסגרתה ילמדו הילדים את תהליך הכנת הפיתה - כל ילד "יקצור" חיטה וילמד איך טחנו פעם קמח, כיצד ייצרו בצק לפני עידן החשמל, מהי אבן ריחיים וכיצד היא פועלת, כיצד "מנפים" קמח ובסיום יתנסו הילדים בתהליך לישת הבצק ואפייתו בטבון.
טל' לבירורים: 03-5749964
  • קניון נהריה (הצפון): יקיים "יריד בלבן" - יריד גבינות ויין. יתקיימו הרקדות בליווי שירי ארץ ישראל וברוח החג. "הפנינג בגורן" - פעילות חווייתית במסגרתה ילמדו הילדים את תהליך הכנת הפיתה - כל ילד "יקצור" חיטה וילמד איך טחנו פעם קמח, כיצד ייצרו בצק לפני עידן החשמל, מהי אבן ריחיים וכיצד היא פועלת, כיצד "מנפים" קמח ובסיום יתנסו הילדים בתהליך לישת הבצק ואפייתו בטבון. בנוסף, יתקיימו סדנאות בישול ייחודיות לילדים, להכנת מתכונים משולבים עם גבינות.
טל' לבירורים: 04-9929977
  • קניון לב אשדוד: חוגג שבועות בלבן ומקיים לילדים את מופע "השוטר אפללוף" - מופע קומי בנושאי החג, מנהגיו ומושגיו השונים. המופע בשיתוף הילדים, העונים על חידון נושא פרסים. בנוסף, תתקיים הרצאת שף בנושא פשטידות וקישים, בה ילמדו להכיר סוגי בצק פריך, מילויים שונים לקיש ועוד. בנוסף, שפים בהופעה חיה, הכנת מתכונים שונים משולבים עם גבינות. ברחבי הקניון יוצבו דוכני מכירה לכל טוב הארץ: גבינות צאן, צמחי מרפא, תבלינים, ליקרים, יינות ועוד.
טל' לבירורים: 08-8544051
הכניסה לכל הפעילויות חופשית!

תאריך:  08/05/2007   |   עודכן:  08/05/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il