X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם אדיר סחר
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

חברת "אדיר סחר" המתמחה ביבוא ושיווק מותגי נישה בתחום המשקאות בין המותגים שייבאה עד כה: "מאסטר קפה", "אקסטרים", "איילנד" ועוד, מכניסה את המותג "איילנד", הידוע כמשקה הנקטר של חופי סיני לשוק החם, ומעתה תשווק אותו בבקבוקי ליטר משפחתיים ברשתות השיווק בפריסה ארצית.
החדרת המשקה תלווה בקמפיין טלוויזיה שצולם בחופי חצי האי סיני באמצעות משרד הפרסום נפתלי אברהם ובהשקעה של מיליון שקל.
המותג "איילנד", המוכר כ"משקה של חופי סיני" הנו למעשה נקטר פירות עשיר בטעמי גויאבה ומנגו המכיל לפחות 40% פרי ההופכים אותו לעשיר וסמיך במיוחד - עובדה המבדלת אותו ממשקאות נקטר אחרים הקיימים בשוק. המשקה משווק בבקבוקי זכוכית ייחודיים.
לפני כשנתיים הושק המשקה על-ידי חברת "אדיר סחר" אשר הפיצה אותו בבקבוקי זכוכית אישיים בני 250 מ"ל אשר שווקו בשוק הקר בלבד - בפיצוציות ובחנויות נוחות בתחנות דלק ועוד. המשקה זכה להצלחה אדירה אשר במסגרתה נמכרו למעלה משני מיליון בקבוקי משקה בשנה האחרונה.
מקורו של המשקה בחצי האי סיני, הקהל הישראלי נחשף למשקה בחופשותיו בסיני, שם הוא זוכה להצלחה מסחררת בעיקר בגלל טעם הגויאבה הייחודי.
לאור ההצלחה אדיר סחר תחל לשווק את המותג "איילנד" בכל רשתות השיווק בבקבוקי ליטר משפחתיים בשני טעמים אהובים: גויאבה ומנגו. בשלב מאוחר יותר הקיץ צפוי להתווסף טעם נוסף.
כתמיכה במהלך תעלה "אדיר סחר" קמפיין טלוויזיה רחב היקף למותג "איילנד" באמצעות משרד הפרסום נפתלי אברהם בהשקעה של מיליון שקלים. הסרטון יצולם בחופי סיני ויעביר את אווירת הקיץ וניחוח החופש אשר מעניק המשקה.
רשף אביגדור מנכ"ל חברת אדיר סחר, מציין כי: "ההחלטה להגדיל את בקבוק המשקה "איילנד" לבקבוק משפחתי נבעה מתוך ההצלחה של המשקה בבקבוק האישי ודרישות רבות שהגיעו מקהל הצרכנים."
על חברת אדיר סחר: חברת אדיר סחר הפועלת מזה 5 שנים בתחומי יבוא שיווק והפצת מותגי נישה בתחום המשקאות כוללת בפורטפוליו שלה מותגים כגון : מאסטר קפה, איילנד, משקה אנרגיה אקסטרים ומשקה הגווארנה מברזיל. לחברה מערך הפצה ייחודי המתמחה בשוק הקר עם דגש על חנויות הנוחות בתחנות הדלק, בסיסי הצבא וחנויות הפועלות 24 שעות ביממה כדוגמת AMPM.

תאריך:  16/05/2007   |   עודכן:  16/05/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il