מותג האופנה האמריקני bebe, המיובא ומשווק על ידי חברת סקאל ספורט, יוצא בימים אלה בקמפיין המשך לקולקציית קיץ 2007. מסע הפרסום נאמד בתקציב כולל של כחצי מיליון דולר ונערך באמצעות משרד הפרסום "אדלר - חומסקי & וורשבסקי".
הקמפיין בכיכובה של הדוגמנית הבינלאומית והשחקנית רבקה רומיין יחל השבוע ויימשך לאורך כל עונת הקיץ. הקונספט של הקמפיין הינו הדגשת "החיים הטובים" המייצג את הערכים המרכזיים של המותג: חיים מלאי תשוקה וחופש ללא עכבות.
אורית מינה, מנהלת השיווק של קבוצת סקאל, מוסרת כי: "הקמפיין הארצי הוא אדפטציה של אסטרטגיית הפרסום הבינלאומית עם התאמה לוקלית לשוק הישראלי, אנחנו עושים שימוש בחומרים הקריאטיביים מחו"ל ומתאימים אותם לאמצעי הפרסום החזקים בישראל כדוגמת קיר חוצות, מגזיני לייף סטייל, אופנה ועוד.
פריסת המדיה תכלול: שלט קיר חוצות ענק בגודל של 230 מטר הממוקם בדרך נמיר פינת רחוב איינשטיין בכניסה לקניון רמת אביב, מודעות במגזינים, הפקות אופנה וקטלוג שיופץ בחנויות ובדיוור ישיר.
לדברי שי מרקסון, מנהל מותג bebe ישראל: "מטרת הקמפיין היא לחזק את מעמדו של מותג האופנהbebe בקרב הצרכניות הישראליות. קולקציית קיץ 2007 של המותג מאופיינת בפריטים המשדרים, רוח חיים, סקסיות, העזה ועצמה נשית עם נוכחות צבעונית וטרנדית . לכך מתחברת מובילת הקמפיין רבקה רומיין, שחקנית ודוגמנית בינלאומית פורצת ומובילת אופנה, בעלת מראה טרנדי ורענן".
מותג האופנה bebe נמצא בבעלות חברת סקאל ספורט, המתמחה בייבוא ושיווק מותגים בינלאומיים. סקאל מחזיקה את הזיכיון למותג, ומאז פתחה 2 חנויות דגל של המותג, 7 נקודות מכירה ברשת אמפוריום בישראל ובעתיד הקרוב יפתחו עוד 2 חנויות דגל של bebe. המותג bebe מגלגל כ- 15 מיליון ש"ח בישראל ונחשב כיום למותג אופנתי ויוקרתי לנשים.