טעם וצבע, אחת מהקבוצות בתחום המזון והאירוח, יוצאת במיתוג מחדש בהשקעה כוללת של 2 מיליון שקל.
תהליך המיתוג יתבצע כחלק מתהליך ההכנה של הקבוצה להרחבת פעילותה דרך רכישת גני אירועים, כניסה לתחומים חדשים בתחומי המזון והאירוח.
תהליך המיתוג יכלול לוגו חדש ובניית מעטפת גראפית חדשה בכל נקודות המגע של הלקוח עם החברה, החל מעיצוב האלמנטים הגראפיים השונים של הקבוצה ועד עיצוב האירוע עצמו.
בימים אלו הקבוצה בעיצומה של בניית הדור החדש של נראות האירוע. כחלק מהתהליך ימותגו מחדש גם מוקד המענה הטלפוני, מדים, רכבים ועוד. כמו כן, בימים אלה עובדת החברה על הקמת אתר אינטרנט שישמש פלטפורמה שיווקית ותוכנית למותגי החברה.
מהלך זה ילווה בקמפיין פרסום נרחב שיכלול מודעות בעיתונות העסקית ואמצעי מדיה נוספים בהשקעה של כמיליון ש"ח.
מיתוג הקבוצה נעשה על-ידי חברת וניל, המתמחה במיתוג קולינארי (יקבי בנימינה וחינאווי).