רשת המשביר החדש לצרכן יוצאת במסע פרסום מאסיבי לרגל מבצע משותף עם ישראכרט, במסגרתו כל הרוכש מוצר מקבל את המוצר השני, במתנה.
הקמפיין נערך 4 ימים בלבד ונאמד בתקציב של 2 מיליון שקל באמצעות משרד הפרסום "פוגל אוגלבי".
הקמפיין כולל סרטון פרסומת שישודר בערוץ 2 ובערוץ 10 ומודעות צבע שיפורסמו בעמודי חדשות בעיתונות היומית. כמו כן ישלחו ל- 100 אלף לקוחות של רשת המשביר החדש לצרכן, SMS עם פרטי המבצע, יערך קמפיין אינטרנט שיגיע ללמעלה מ- 2 מיליון צרכנים וכן יקושטו כל סניפי הרשת בכ- 200 אלף כוכבים שיחשפו את המבצע. כמו כן יערך מסע פרסום במגזר הרוסי והערבי.
שירלי פאר, סמנכ"ל השיווק של רשת המשביר החדש לצרכן מסרה כי המבצע עם ישראכרט הוא מהלך אסטרטגי של רשת המשביר החדש לצרכן והוא מתמקד באטרקטיביות המבצע הכולל את כל מחלקות הכלבו ביניהם: מחלקת אופנה, בישום, קוסמטיקה, איפור, כלי בית, טקסטיל ועוד. לדבריה: במדינת ישראל 50% מחזיקים כרטיס אשראי של ישראכרט ואנו צופים ב- 4 ימים בלבד יעד של למעלה מ 35 מיליון שקל למבצע המשותף עם ישראכרט.