X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם יוניליוור ישראל
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

בהמשך להקשה המוצלחת של סדרת השמפו ומרכך פינוק, מעלה יוניליוור ישראל, גל נוסף של הקמפיין של פינוק וסרטון המשך המתמקד במרככי השיער תחת הסיסמא "מרכך פינוק עם הריח המוכר והאהוב שנשאר אתכם הרבה אחרי החפיפה".
הקמפיין העולה באמצעות משרד הפרסום מקאן-אריקסון, ימשיך את השפה התקשורתית החדשה של המותג הפונה לכלל המשפחה, ומתרכז בערכי המותג -ישראלי ובעל ריח מוכר ואהוב שנשאר לאורך.
בסרטון הפרסומת יככב איש העסקים היפני המוכר מקמפיין ההשקה, המגיע לבקר אצל משפחה ישראלית. בעודו משתמש בשמפו ומרכך פינוק, מחזיר אותו הריח הייחודי לחוויות ישראליות שורשיות, על אף שלמעשה לא עבר אותן בעצמו...
מותג פינוק השיק לפני כחצי שנה את סדרת מוצרי הטיפוח לשיער עם פורמולציות ואריזות חדשות ומעוצבות. במסגרת המהלך אף הושק לוגו חדש, רענן ומלא תנועה למותג הוותיק.
בעקבות ההשקה המוצלחת עלה נתח השוק של המותג ל-13% (כספי) מקטגורית מוצרי הטיפוח לשיער (נילסן, 5.07 מצטבר שנת 2007)
הקמפיין יעלה בערוצים 2, 10 ו-24 וימשך כחודש ימים.
תאריך:  08/07/2007   |   עודכן:  08/07/2007
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il