מכון אדם מילא, המתמחה בייעוץ לימודים וקריירה ,אבחון וגיוס, מעלה מהיום לאוויר קמפיין פרסום ברשתות הרדיו האזוריות תחת הקונספט: "על העתיד לא מהמרים".
קמפיין התדמית של מכון אדם מילא, באמצעות משרד הפרסום עפר הרץ ליניאל DDB,כולל תשדירי רדיו המציגים סיטואציות בהן אנשים מחפשים סימנים כדי לדעת באיזה מקצוע לבחור, ומשחק בשם "התאמה מקצועית", בשיתוף עם תוכנית הבוקר של רדיו ת"א, עם טל ברמן ואביעד קיסוס, בו יוזמנו המאזינים לספר על מקרים מצחיקים של אי התאמה מקצועית. קריין תשדירי הקמפיין הינו השדרן ומגיש תכניות ברדיו ובטלויזה, טל ברמן.
נמרוד בצר, מנכ"ל מכון אדם מילא מציין: "מטרת הקמפיין תחת הסיסמא" בוא נראה במה אתה טוב", הינה להראות כי מכון אדם מילא המוביל והמתמחה בתחום יעוץ לבחירת קריירה ומסלול לימודים, מלווה באופן אישי ובשיתוף פעולה מלא את מי שפונה לייעוץ ובדרך זו מותאם לו המקצוע בו סיכויי ההצלחה שלו הגבוהים ביותר. המסר המרכזי בקמפיין, הינו, לפני קבלת החלטה כה משמעותית בחייו של אדם לגבי מסלול לימודים ועבודה, שתלווה אותו במרבית המקרים, כל חייו, החלטה מסוג זה אינה יכולה להילקח באופן אקראי, אלא לאחר בדיקה מעמיקה של נטיות האדם, כישוריו וסיכוייו להצלחה במקצוע זה או אחר."
מסר נוסף המופיע בקמפיין הינו :" אם אתם רוצים לממש את עצמכם תעבדו במקצוע המתאים לכם ביותר". "מכון אדם מילא, מתמחה במתן שירותי ייעוץ אישי לבחירה ותכנון מסלול קריירה וסייע עד היום לעשרות אלפי אנשים בשלבים שונים בחיים, בטווח גילאים מחיילים משוחררים טריים, דרך מתלבטים בקריירה שנייה בגיל הביניים, ועד לפורשים ממקום עבודתם.
בקמפיין הושקעו כ -250,000 ש"ח והוא יימשך עד ה-5 באוגוסט.