הרקדנית יוליה איגלניק, זוכת תוכנית הטלוויזיה "נולד לרקוד 2", נבחרה להוביל את קמפיין יחסי הציבור של מותג התיקים JANSPORT. במרץ האחרון זכתה איגלניק ברוב קולות השופטים והקהל בבית במקום הראשון בתחרות, לאחר הופעה מרשימה על אף פציעה דרמטית בקרסול.
כמו כן משקיעה חברת וי.אפ ישראל, יבואנית JANSPORT, סכום כולל של מיליון שקל בקמפיין פרסום הכולל קטלוגים, מודעות בעיתונות, שילוט קירות ברעם ופרסום באינטרנט. החברה מתמחה בעיצוב תיקי גב וצד לבני נוער וסטודנטים, המיועדים ללימודים ולשעות הפנאי. בישראל מחזיקה החברה בנתח של למעלה מ-30% משוק תיקי הגב הלא קשיחים(הזרוקים) לבני הנוער.
לדברי שירלי הכט-דרורי, מנהלת שיווק JANSPORT: "לקראת שנת הלימודים הקרובה בחרנו לצאת בקמפיין נרחב המציג את הקולקציה הייחודית והאופנתית שיש לנו. יוליה נבחרה להוביל את פעילות יחסי הציבור של המותג בשל היותה מחוברת לתחומי הספורט והריקוד הקרובים כל-כך לבני הנוער וכמי שהוכתרה כאהובת הציבור בתוכנית כה פופולרית".
מותג התיקים JANSPORT נוסד בשנת 67' בארה"ב ונחשב כיום למותג התיקים הנמכר בעולם, עם מוצרים עמידים ביותר ואחריות הניתנת למשך 30 שנה. החברה מחזיקה בנתח של 19% משוק התיקים בארה"ב ובעלת תיק הגב הנמכר בעולם מדגם SUPER BREAK, הקיים משנת 78'.