רשת "המשביר החדש לצרכן", תשווק את מותג ההלבשה התחתונה לנשים: "טריומף", הכולל תחתוני נשים, חזיות, גופיות, כותנות לילה, בגדי גוף ופיג'מות בקונספט של חנות בתוך חנות בסניפיה.
במסגרת אסטרטגיה משותפת לרשת המשביר החדש לצרכן ולמותג טריומף הוקמה חנות קונספט ראשונה בסניף רחובות,המשתרעת על כ-30 מ"ר, בהשקעה של כ- רבע מיליון ש"ח.
בחודשים הקרובים יוקמו חנויות קונספט גם בסניפי הרשת בקניונים: G.POINT, קריון ונוספים.
לדברי אסף בן דב, מנכ"ל משותף ברשת המשביר החדש לצרכן: "האסטרטגיה של חנות בתוך חנות ממקדת את חוויית הקנייה של הלקוחה ותואמת את האסטרטגיה הרשתית של חיזוק המותגים הבינלאומיים המובילים ברשת."
לדברי אריה לוי, מנכ"ל טריומף:"המותג טריומף הוא מותג בינלאומי מוביל בקטגוריית ההלבשה התחתונה. שינוי הקונספט השיווקי של המותג לקונספט של חנות בתוך חנות צפוי להגדיל את מכירות המותג ב-20 אחוזים עד סוף שנת 2007."