X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם קולינר
▪  ▪  ▪

חברת 'קולינר מערכות יעוץ מזון' שבשליטת סוניה ממן פלקון ואלי פלקון, החלה בהקמת רשת חנויות מתמחות במרכזי הערים הגדולות בקונספט חדיש שעדיין לא קיים בישראל.
סוניה ממן פלקון, מנכ"ל חברת קולינר מסרה כי בשלב הראשון מדובר על הקמת 10 חנויות כשרות כל אחת בשטח שבין 250 ל-300 מ"ר, שתפעלנה במרכזי הערים הגדולות. כל חנות תהיה גדולה דיה כדי ליצור חווית קניה איכותית אך עדיין תאפשר יצירת הכרות אישית עם הצוות. היא תנוהל על-ידי שף ותבנה בקונספט יחודי שעדיין אינו מוכר בישראל עם מוצרים טריים בלבד.
"בשנים האחרונות החנויות המתמחות כמו לחם ארז וגבינריה זוכות לעדנה. רשת החנויות של קולינר תאחד את כל החנויות המתמחות בחנות אחת ותיתן ללקוחותיה חווית קניה המשלבת בין הריחות הצבעים והטעמים של שוק לוינסקי והנוחות של חנויות הבוטיק. השירות שיוענק ללקוחות יהיה שירות אישי ומקצועי שיוסיף את הנידבך האישי לחווית הקניה" אומרת סוניה.
לדבריה, הצורך בהקמת הרשת החדשה הוא תוצאה של מגמה המתחזקת בשנים האחרונות בקרב אוכלוסיית ישראל להעדפת מוצרי מזון טריים על פני מוצרי מזון קפואים או יבשים. לזאת מתווספת מגמת העלמותן מהרחוב של החנויות השכונתיות המתמחות (איטליז, דגים ומכולת) כתוצאה מהתחרות ההולכת וגוברת מצד רשתות השיווק כמו גם הגידול במספר סניפי הענק של רשתות השיווק שממוקמים בשולי הערים (מגה, ג'מבו וחצי חינם) על חשבון הסניפים השכונתיים שהם קטנים ופחות יעילים מבחינה כלכלית לרשת.
חזרה למרכז
בשנים האחרונות הזניחו הרשתות הגדולות את מרכזי הערים והתמקדו בהקמת חניות הענק באיזורי התעשיה או בשטחים חקלאיים זולים מה שיצר וואקום במרכזי הערים. מומחי השיווק סברו בשנות התשעים שגורלם של הקמעונאים הקטנים נחרץ אך המיתון במשק שמקשה על חנויות הענק שגרפו רווחים גדולים בתקופה של צמיחה טרף את הקלפים. עתה זה כבר ברור לעיין שחנויות הענק סובלות מעלויות קבועות גדולות שאינו מצטמצם עם הירידה בהיקפי הפעילות. את התוצאות ניתן לראות בתוצאות העסקיות האחרונות של שופרסל, והריבוע הכחול.
אצלנו הביא גל העליה הגדול ממדינות ברית המועצות להקמתן של חנויות מתמחות רבות בטעם "רוסי" ולהקמתה של רשת "טיב טעם" שהתפתחה לרשת מרכולים יחודית המשלבת מעדניה בטעם "רוסי-אירופי" עם סופרמרקט. הרשת שמקימה 'קולינר יועצי מזון' תציע מעבר למוצרים טריים.
קולינר מערכות יעוץ מזון היא חברה פרטית בבעלות סוניה ממן פלקון ואלי פלקון. חברת קולינר היא החברה היחידה בארץ שעוסקת בקידום מכירות מקצועי לענף המזון בלבד סוניה ואלי פלקון הם בעלי השליטה ברשת מעדניות הבשר "פלקון" שמפעילה סניפים בתל אביב , הרצליה, יבנה ובירושלים.

תאריך:  30/10/2002   |   עודכן:  30/10/2002
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מזל בן-דוד, יחסי ציבור
- הודעה מטעם איקאה
רוני וולף
- הודעה מטעם כלמוביל; לקוחות פרטיים שיגיעו לאחד ממרכזי השירות של החברה יזכו לבדיקת חורף חינם ויקבלו זוג מגבים במתנה
Nfc
- הודעה מטעם מעיר יבואנית משאיות וולבו בישראל
רן רהב, יחסי ציבור
- הודעה מטעם טרה
מירית ואקנין, יחסי ציבור
- הודעה מטעם קולינר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il