X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם ינוסן הפקות
▪  ▪  ▪

בפסטיבל תל אביב הבינלאומי לסרטי ילדים ונוער תתקיים ביום שישי בבוקר תוכנית ייחודית שפותחה במיוחד לפסטיבל, במסגרתו ייחשף בפני הקהל הרחב תסריט של סרט חדש, לפני תחילת הצילומים.
השחקנים שמעון ישראלי, רבקה מיכאלי, יאיר ניצני, אלון נוימן ואיתם הילדים בר זמר-טוב ורן כוכבא, יקראו את התסריט במלואו. את הוראות הבימוי בין הסצנות יקרא ליאור אשכנזי. ברקע יוקרנו צילומים מתחלפים של הלוקיישנים השונים בהם מתרחשות הסצנות.
הסדנה תתקיים בנוכחות המפיק ההולנדי הנס דה-וולף, אורח הפסטיבל, שסרטו "ציפור כחולה" (Bluebird) זכה ב-Crystal Bear, פרס חבר השופטים הצעיר בפסטיבל ברלין 2005 והוא מפיק בעל שם עולמי בתחום סרטי ילדים ונוער. בחלקה הראשון של הסדנה ייקרא התסריט. בחלקה השני יקיים דה-וולף כיתת אמן, במסגרתה ייתן משוב מקצועי על התסריט. בתום האירוע יוזמן קהל הצופים, ילדים ומבוגרים כאחד, לבטא את חוות דעתם והערותיהם לתסריט, "רגע לפני"... ובכך להשפיע על שכתובו לפני הצילומים, שיתקיימו בקיץ 2008.
סינמטק תל אביב בשיתוף אגף התרבות בעיריית תל אביב-יפו, ייסדו את הפסטיבל ב-2005, שמאז זכה בהכרה בינלאומית. בפסטיבל, שייפתח הערב (10/10) ויימשך עד שבת (13/10), יוקרנו כ-80 סרטים מכ-20 מדינות. סדנת "רגע לפני..." מתקיימת בשיתוף קרן הקולנוע הישראלי, התומכת בהפקת הסרט במסגרת המסלול המיוחד לעידוד והשקעה בסרטים עלילתיים המיועדים לקהל ילדים ונוער. שיתוף הפעולה עם הקרן החל בשנתו הראשונה של הפסטיבל, ובכל שנה נחשף סרט ישראלי חדש.
תקציר העלילה: דנה, ילדה סקרנית בת 10, מפחדת שהיא מתחילה לשכוח את פניה של אמה, אותה היא איבדה בתאונת דרכים. בכדי להמשיך ולזכור, היא חולמת לשיר ולשמח אנשים, כמו שעשתה אימא שלה ששרה לה שירי ערש לפני השינה. אלא שדנה זייפנית.
כפיצוי, היא יוצרת לעצמה עולם פנטזיה בו אימא נוכחת, המציאות קסומה והיא מפליאה לשיר. סבא של דנה הוא זקן מסוגר וזעפן. במהלך השנים הוא הפך את מחסן העץ שליד ביתו למסתור אליו הוא בורח מהמציאות ומזיכרונות העבר בכדי לבנות מריונטות, מלאכה אותה לימד אותו אביו שנספה בשואה. העולמות שלהם נפגשים כשהם נאלצים לבלות יחד את חופשת הקיץ בקיבוצו של סבא. שבועה שלקח על עצמו סבא כשהיה נער בכדי להנציח את זכר הוריו, מונעת מהם להיפגש באמת. רק כאשר הסודות שלהם נחשפים הם מגלים שהם יותר דומים משונים. ביחד הם לומדים להיפתח, לדבר ומסייעים האחד לשני לגלות איך אפשר להתבגר מבלי לאבד את החלום.
רוני גרובר, יליד תל אביב, הפך לאחר לימודיו בחוג לקולנוע של אוניברסיטת תל אביב לבמאי פרסומות מוערך עם קרדיטים בארץ ובחו"ל. במקביל, המשיך לפתח קריירה עשירה בתחום התוכן והעשייה הדוקומנטרית. בין עבודותיו הבולטות: "תגיד ת'נורמלי?" ל"רשת" [מועמד לאוסקר הישראלי] והסדרה הדוקומנטרית ה"ארמון" לרשות השידור. בימים אלה הוא עסוק בפיתוח של סדרת דרמה לטלוויזיה וכתיבת סרט דוקומנטרי על "שורת המתנדבים".
במאי: רוני גרובר. תסריט: רוני גרובר. מפיק: מוש דנון. חברת הפקה: ינוסן הפקות.
הזמנת כרטיסים: "סינמפון", 24 שעות ביממה 03-6913811, בקופות הסינמטק, טל' 03-6060800.
מחיר כרטיס לסדנה: 40 ₪. אתר הסינמטק www.cinema.co.il

תאריך:  10/10/2007   |   עודכן:  10/10/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il