X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם HP
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

חברת HP השיקה שורת מוצרים ושירותים ייעודיים לשוק הביניים (Midmarket), במטרה לאפשר ללקוחות בינוניים ולארגונים גדולים בעלי סניפים מרוחקים, לצמצם את עלויות התפעול ולהאיץ את הגידול העסקי.
ההשקעה הרחבה בשוק הביניים נשענת על ממצאי מחקר שבוצע ב-HP, לפיו כ-2/3 מהעסקים הבינוניים דל בינוני מבקשים פתרונות טכנולוגיים, המתאימים במיוחד לצרכיהם והמפותחים במיוחד עבורם. בנוסף לכך, כ-90% ממנהלי הטכנולוגיה הבכירים בחברות, מאמינים כי הטכנולוגיה מסייעת לחברה שלהם לבצע יותר - בפחות השקעה.
אן ליברמור, סגנית נשיא בכירה ומנהלת חטיבת פתרונות טכנולוגיים ב-HP, אמרה כי: "קיבלנו מעסקים בינוניים את המסר, לפיו הם אינם מעוניינים בפתרונות שפותחו במקור עבור לקוחות גדולים, ורק הותאמו ללקוחות בינוניים אלא הם מעוניינים בפתרונות שלמים, אשר פותחו במיוחד עבור צרכיהם".
ד"ר אמיר עציוני, מנהל אגף מוצרים טכנולוגיים בחטיבת שירותים טכנולוגיים ב-HP ישראל, הוסיף: "עסקים בגודל בינוני מתאפיינים במגבלות תקציב ובצוות IT מצומצם ועל כן נדרשים לפתרונות שונים מאלו של הארגונים הגדולים. בהמשך לכך החליטה HP לאמץ תפישה חדשה, לפיה יש לפתח טכנולוגיות ופתרונות ייעודיים במיוחד לשוק הביניים. זאת, בניגוד לתפישה הרווחת בשוק, לפיה נהוג להסתמך על גרסאות רזות של פתרונות שפותחו עבור ארגונים גדולים. בכך, נוכל למנף טוב יותר את הטכנולוגיה ולהשפיע על התוצאות העסקיות".
עוד הוסיף עציוני כי חברת HP נחשבת כיום לספק המוביל בישראל בתחום שרתי הלהב והחברה שמה דגש הולך וגדל על פתרונות בתצורת להבים ובכלל זה מארזי אחסון וגיבוי חדשים, להבי אינטגריטי, תחנות עבודה וכדומה.
בין הטכנולוגיות, המוצרים והשירותים החדשים שהושקו, נמנים:
HP BladeSystem c3000 - המכונה Shorty”" זהו מארז שרתי להב קומפקטי, אשר עוצב באופן מיוחד עבור חדרי מחשב קטנים או אתרים מרוחקים. תפעול " Shorty" אינו מצריך צוות מנוסה, ואף לא דרישות מיוחדות של חשמל או קירור.
בכך, מפחית " Shorty" את משך הזמן ואת ההוצאות הכרוכות בפריסת יישומים חדשים, והוא מאפשר לצוות מצומצם של אנשי IT לספק תוצאות עסקיות גבוהות. " Shorty" מספק ללקוחות עד 30% חסכון בהוצאה על אנרגיה וקירור, חיסכון של עד 60% בהוצאות על חיבור ל-SAN והפחתה של עד 94% בכבילה - דבר אשר מפחית הוצאות ומפשט את מורכבות התשתיות.
HP StorageWorks All-in-One SB600c Storage Blade - מאפשר הרחבת נפח האחסון בתוך שניות, מבלי להידרש למומחה. הכלי מספק אחסון NAS או iSCSI SAN בחבילה אחת, לביצוע קונסולידציה של חלוקת הקבצים ולתמיכה באחסון משותף של מספר יישומים. זאת, לצד אחזור מהיר ופשוט בשעת קריסה.
תמיכה מקיפה בשוק ה-Midmarket - שירותי HP Total Care הורחבו לאחרונה במטרה לתמוך בשוק הספציפי של החברות הבינוניות, במטרה לסייע לחברות למקסם את ההשקעה בטכנולוגיה, להשיג החזר השקעה (ROI) מהיר ולשמור על העסק מוגן ומאובטח.
שיתופי פעולה - הפתרונות הייעודיים מוצעים ללקוחות באמצעות ערוצי המכירה והשותפים של HP, תוך דגש על סדרי העדיפויות הטכנולוגיים המרכזיים של חברות בגודל בינוני - שרידות, אבטחה ויעילות. כל הפתרונות מותאמים לעבודה עם מערכות מובילות של שותפים, כגון Microsoft, Citrix, Oracle, SAP ועוד ושל בתי תוכנה עצמאיים (ISVs).
HP BladeSystem Solution Blocks - תצורות חומרה בדוקות ומוגדרות מראש, לפריסה מהירה של יישומים על גבי תשתית ה-BladeSystem c3000.

תאריך:  11/10/2007   |   עודכן:  11/10/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il