5 שנים מיום הקמתה, משנה רשת צומת ספרים את הסלוגן הפרסומי, אשר יהיה מעתה: "תמיד כדאי לעצור בצומת".
חידוש הסלוגן מבטא את השינוי באסטרטגיה השיווקית של הרשת אשר מעבר למסרים של מחיר ומגוון, שמה דגש רב על הפיכת הסניפים למוקדי בילוי וחוויה. במסגרת תפיסה זו פתחו בשנתיים האחרונות מספר סניפים ברחבי הארץ המשולבים בבתי קפה, שולחנות קריאה מפוארים לעיון, מחלקות ילדים משודרגות ועוד.
טל פלוסקר, סמנכ"ל שיווק צומת ספרים: צומת ספרים הייתה הראשונה לעשות מהפכה בעולם קמעונאות הספרים כשהשיקה את סניפי ה OUTLET והיא גם הראשונה להוביל בישראל את תפיסת המחר של חנויות הספרים. במהלך החודשים הקרובים יתבצעו מהלכים נוספים אשר יחזקו את מעמדה של צומת ספרים כמקום בילוי לכל דבר".
הסלוגן החדש ייחשף בקמפיין שיעלה לאוויר ביום שישי (30.11), וילווה את מבצע החורף של הרשת, במסגרתו ניתן לרכוש ארבעה ספרים במחיר מיוחד של 100 שקלים בלבד. במבצע משתתפים כ-400 רבי מכר בתחום הקריאה, ילדים, עיון, ועוד.
הקמפיין, בהשקעה של 4 מיליון שקלים, יכלול פרסומות בטלוויזיה, עיתונות ורדיו.
הפרסומת מציגה סיטואציה משעשעת בין ילדה לאביה, המבקרים בסניף הספרייה של צומת ספרים. הילדה שמזהה את מדבקת המבצע ארבע במאה בחנות, מדביקה אותה על אביה ואומרת "אבא במאה".