BIG BOX משיקה בימים אלה את מגזין BIG BOX הרביעי במספר, הכולל חשיפת חידושים, כתבות ומאמרים מקצועיים בתחומי המיחשוב, האלקטרוניקה הבידורית, הגאדג'טים וה-Life Style.
לדברי ירון דור, מנכ"ל רשת BIG BOX מקבוצת בסט ביי רשתות, בהפקת המגזין הרביעי השקיעה הרשת כ-2 מליון שקל. פורמט המגזין מהודר מאד ומקצועי והוא יוצא לאור באמצעות מו"ל בלגי - GICOM PUBLISHING - חברה העוסקת בפתרונות שיווקיים בתחום ההוצאה לאור והתקשורת. צוות העורכים והכותבים נימנה על השורה הראשונה של מומחים בתחום אשר מצויים עם האצבע על הדופק סביב כל התרחשות עולמית מחדשת ומעשירה.
לדברי דור מגזין BIG BOX מיועד להעניק לצרכן את המידע העדכני ביותר בתחום המיחשוב והאלקטרוניקה ולטפח דפוסי צריכה המושתתים על מודעות, ידע והבנה של עולם עתיר טכנולוגיה המשתנה ומתחדש בקצב כה מואץ.
במגזין הרביעי יוכלו הצרכנים להתעדכן במידע אודות מערכות אודיו משוכללות והתאמתן לחדרי הבית השונים. מידע אודות המחשבים הניידים מהדור החדש, מצלמות וידאו מתוחכמות, כל מה שחם בזירת המשחקים והגיימרים וגם כתבת נוסטלגיה על אז והיום: איך פעם האזנו לתקליטי ויניל, צפינו בטלויזיה שחור-לבן, שיחקנו אטארי וניקינו את הקרח בפריזר ולאן הגענו היום עם הטכנולוגיה. כמו כן מופיעות במגזין למעלה מ-220 הצעות למתנות בתחום הגאדג'טים ומוצרי החשמל.