ליימן שליסל, יבואנית ומשווקת מותג הוטפופ בישראל, מעלה קמפיין נרחב בטלוויזיה (ערוצים 2, 10 ו-24) ובאינטרנט (אתרים: תפוז, נענע ו-walla), למשך כ-6 שבועות.
הקמפיין באמצעות יורו תל-אביב, בנוי מ-4 סרטונים שונים המוקדשים לז'אנרים שונים בטלוויזיה (סדרות רומנטיות, ספורט, מוזיקה/נוער ובידור) בא לקשור את הוטפופ כחטיף מושלם לחוויית הצפייה המשפחתית בטלוויזיה הביתית, תחת הסיסמא: "הוטפופ עושה רק טוב לטלוויזיה".
הוטפופ משיקה אריזות חדשות לכל סדרת הטעמים של הוטפופ. בנוסף לאריזות החדשות, שונתה גם השפה הויזואלית של המותג.
עיצוב האריזות החדשות, כמו גם קביעת השפה הויזואלית החדשה של הוטפופ, התבצעו במשרדי קונצרן הענק קונגרה שבארצות הברית. בקונגרה הקפידו לשמור על האלמנטים המוכרים והזכירים המזוהים מהאריזות המוכרות ולהביא אותם לידי ביטוי, גם באריזות החדשות המתאפיינות בקו עיצובי מודרני ועכשווי, כל זאת לצד השקת לוגו הוטפופ בעברית שיופיע מעתה על כלל האריזות.