דוקטור בייבי יוצאת בקמפיין פרסומי-תדמיתי לשנת 2008 שיעלה באמצע דצמבר בהשקעה של 250 אלף דולר.
הקמפיין כולל: קטלוג חדש ומהודר שיושק בתערוכה מקצועית למוצרי תינוקות שתיערך באמצע דצמבר, יופץ בכנסים ובימי עיון לנשים בהיריון, מודעות בעיתונות הממוקדת, פרסום בנקודות מכירה, פרסום ברדיו, שלטי חוצות , קד"מ ויחסי ציבור.
הקטלוג אשר צולם בצפון במלון הסקוטי ובמלון גלי כינרת , מאופיין בקו עיצובי, נקי וצבעוני והוא תואם את אופי החברה. בקטלוג מוצגת קולקציית מוצרי התינוקות לשנת 2008 על ידי אמהות קרייריסטיות, בעלות מקצועות שונים, אשר משלבות בחיי היומיום את הקריירה המקצועית ואת האמהות דרך מוצרי החברה. הקמפיין תחת הסיסמא: "אהבה. חיים. משפחה."
"אהבה, משפחה וחיים" זו לא רק סיסמא, אלא שלושת הערכים החשובים עליהם מתבססת החברה. אריק איילון, מנכ"ל "דוקטור בייבי" מוסר כי: "בחברה חושבים על פיתוח מוצרים מתקדמים שיהיו נוחים לשימוש, בטיחותיים ומסבים אושר למשפחה הממוצעת".