X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם מיחשוב ישיר תוכנה;
כך אמר יונתן קורפל, מנכ"ל מיחשוב ישיר תוכנה, בכנס הלקוחות שהתקיים בבית קומפאק ברעננה בו נכחו כ-200 משתתפים
▪  ▪  ▪

"יש לנו כ- 450 לקוחות ERP ו- CRM הנמנים על הסקטורים התעשייתיים והציבוריים מהגדולים ביותר בארץ"
כך אמר יונתן קורפל, מנכ"ל מיחשוב ישיר תוכנה, בכנס הלקוחות שהתקיים בבית קומפאק ברעננה בו נכחו כ-200 משתתפים.
מיחשוב ישיר תוכנה קיימה כנס לקוחות בנושא מערכת ה-ERP שפיתחה - "עתיד". הכנס התקיים בבית חברת המיחשוב קומפאק ברעננה, בהשתתפות כ- 200 איש.
במסגרת האירוע הציגו מומחי מיחשוב ישיר תוכנה את מגוון היכולות והיישומים של מערכת "עתיד", מערכת ERP שפותחה על-ידי חברת דע-רום, אשר נרכשה לאחרונה על-ידי מיחשוב ישיר תוכנה. כלים אלה מסייעים לשפר את זמינות המערכות הממוחשבות, לשפר ביצועים, לייעל את אבטחת המידע הארגוני ועוד.
בנוסף, הציגו את אסטרטגיית הפעילות של הקבוצה, תוך דגש על מגוון השירותים הרחב שמיחשוב ישיר תוכנה מציעה למכלול לקוחותיה. "בתקופה קשה זו, שבה קיימת האטה כלכלית במשק, מיחשוב ישיר תוכנה ממשיכה להגדיל את הכנסותיה ממכירות תוכנות ושירותים", אמר יונתן קורפל, מנכ"ל מיחשוב ישיר תוכנה, אשר פתח את האירוע. קורפל ציין את חודש אפריל כחודש הפורה ביותר ברבעון הנוכחי, שכלל מספר רב של מכירות חדשות.
לדבריו, התנופה אותה עוברת מיחשוב ישיר היא ביטוי למדיניות המיזוג שכללה את רכישתם של החברות דע-רום ועמיגר על-ידי מיחשוב ישיר תוכנה. צעדים אלה הפכו את מיחשוב ישיר תוכנה לגוף יציב וגדול, המכיל מספר רב של מומחים ואנשי מקצוע, המסוגלים להתאים ללקוחות את הפתרון האופטימלי לו הם זקוקים. במסגרת זו, קורפל הדגיש את מחוייבותה של מיחשוב ישיר תוכנה לתמוך לאורך זמן בחבילות ה-ERP שהיא מציעה ללקוחותיה, תוך שהיא מאפשרת להם לעבור מחבילה אחת לשנייה ביתר קלות. "מיחשוב ישיר תוכנה היא כיום שחקן מרכזי בשוק ה- ERP וה -CRM בישראל, עם כ-450 לקוחות הנמנים על הסקטורים התעשייתיים והציבוריים מהגדולים ביותר בארץ", אמר קורפל.
משה לסמן, מנהל אגף שיווק ומיחשוב ארגוני בקומפאק ישראל, בירך את מיחשוב ישיר תוכנה על הישגיה והדגיש את שיתוף הפעולה הפורה בין שתי החברות ואת מספר הלקוחות הרב המשותף לשתי החברות הללו.
"חשיפת תשתיות קומפאק ללקוחות מתאפשרת באמצעות השותפים העסקיים שלנו, דוגמת מיחשוב ישיר תוכנה. אחת הדוגמאות לכך היא מעבדת ההיתכנות הטכנולוגית של קומפאק, שהושקה בימים אלה. המעבדה החדשה מיועדת לשרת את לקוחות קומפאק, שותפיה העסקיים וספקי פתרונות תוכנה למיניהם, אשר יוכלו לבדוק את ההיתכנות של תצורת מערכת או יישום בהתאם למאפייני דרישותיהם", הוסיף לסמן.
דוד אלוש, סמנכ"ל מיחשוב ישיר תוכנה, ציין כי לאחרונה נוספו שמונה אנשי תמיכה מקצועיים, הזמינים 24 שעות ביממה על מנת להעניק שירות איכותי, מקצועי ויעיל ללקוח. "תוכנה היא בראש ובראשונה שירות", אמר אלוש. אלוש ציין כי במסגרת שיפור השירות הוקם פורום מיוחד למשתמשי מערכות הניהול הפיננסיות "עדי" ו"עדית", שנועד לתת מענה לכל צורכיהם המשתנים ולהבטיח את שיפור השירות במכלול תחומים כמו חומרה ומערכות, עלות, שידרוג המערכות ועוד. זאת, באמצעות צוותי מומחים שיעמדו לרשות כל לקוח באשר הוא, ויבצעו התאמות מערכת על-פי מפרט קריטריונים שייקבע.
דני פיק, מנהל אגף השירות במיחשוב ישיר תוכנה, הציג בפני הנוכחים את מגוון השירותים שמיחשוב ישיר תוכנה מציעה כיום ללקוחותיה, הכוללים ייעוץ והדרכה בתחום אינטגרציה של מערכות ופתרונות מיחשוב כוללים, כמו תשתיות תקשורת.
"אגף השירות של מיחשוב ישיר תוכנה ממשיך לפעול להרחבת הפעילות. בין היתר, הגדלנו את מערך נותני השירות, איכותם ומקצועיותם. בנוסף, הקמנו מוקד שירות המסוגל לשלוט על סטטוס הקריאות של כל לקוח ולקוח ולתת לו מענה בזמן קצר. למוקד זה משתייכים אנשי המקצוע השונים, כולם בעלי ידע מקצועי המקיף את מגוון תחומי הפניות של הלקוחות. כמו כן, מיחשוב ישיר תוכנה מסתייעת גם בקבלני שירות, דוגמת קומפאק ומיחשוב ישיר מערכות.
בתחום החומרה, נוסף על מערכות הסיסטם נוספו כיום מערכות נובל, NT, ו- Win2000", ציין פיק.
מאיר רקאנטי, מנהל אגף פרוייקטים במיחשוב ישיר תוכנה, הציג בפני המשתתפים מגוון שיפורים שהוכנסו לאחרונה בתוכנת "עתיד", ביניהם האפשרות למשוך דוחות כמו הזמנות רכש, לשם הפקתם באקסל או עריכתם בקבצי וורד, בהתאם לפורמט שהוגדר מראש. כמו כן, ניתן לבצע דוחות זום ולקשר בין שאילתות שונות.
מירון ברקן, יועץ תוכנה בכיר בקומפאק ישראל, הציג תשתיות שונות של קומפאק התומכות במערכות ERP בכלל ובמערכת עתיד בפרט ומעניקות למשתמשי המערכות הללו פתרון מקצה לקצה. מדובר בעיקר במשפחת שרתי האלפא של קומפאק, ושרתים מבוססי אינטל, המתאפיינים באמינות ובעוצמה גבוהה. בנוסף, מחשבים אישיים, מוצרי איחסון, מארזים וגיבויים מרחוק וכן מחשבי כף יד. המוצרים שהוצגו, מרביתם תומכים במערכות ההפעלה השונות, Tru64 Unix , OpenVMS ולינוקס.
כיום, לדברי ברקן, ישנם מעל 50 לקוחות מיחשוב ישיר תוכנה אשר משתמשים במערכת ההפעלה המתקדמתOpenVMS של קומפאק, מערכת זו שומרת על תאימות לאחור ועובדת גם עם מערכות ישנות בארגון. התחייבותה של קומפאק על המערכת הזו הינה ל-25 שנים.
בנוסף, מערכת OpenVMS שומרת על עלות הפעלה כוללת (TCO) נמוכה. מערכת הפעלה Tru64 Unix הינה מערכת חזקה אשר נעשה בה שימוש ניכר עד כה בשווקי ה- ERP, הביוטכנולוגיה והמחקר הגנטי.

תאריך:  12/06/2001   |   עודכן:  14/06/2001
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלינור בלוראין, דוברת
- הודעה מטעם משרד המסחר והתעשיה;
רוני חסיד, יחסי ציבור
- הודעה מטעם שר החקלאות;
משבר המים שבו נמצאת מדינת ישראל מחייב
את הממשלה להחליט בין מספר ברירות קשות
יעל גיא, יחסי ציבור
- הודעה מטעם ישראל 10;
אבינועם גולני, 47, מונה לסמנכ"ל לשיווק
בזכיינית הערוץ המסחרי השלישי, ישראל 10.
רוני חסיד, יחסי ציבור
- הודעה מטעם מועצת המים;
מועצת המים דחתה את הצעת נציב המים, ליקר את מחיר המים לחקלאות. נציב המים הביא לדיון במועצת המים את הצעת משרד האוצר ליקר את המים השפירים ומי השפד"ן ב-%10 ולהעלות את היטל ההפקה בשיעור של %25-%40.
נטע, יחסי ציבור
-הודעה מטעם בזק בינלאומי;
קו המבצעים אפס ארבע עשרה מיועד להפתיע כל העת במבצעים נקודתיים המיועדים ללקוחות כל החברות ואינם כרוכים במאמץ או התחייבות מצד הלקוח
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il