X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם L'OREAL
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

DIESEL FUEL FOR LIFE, קו בישום מבית L'OREAL בשיתוף עם DIESEL, עולה בקמפיין חדש.
דיזל נהנה תמיד מדו שיח חזק ואינטימי עם הצרכנים. עבור השקת בשמי DIESEL FUEL FOR LIFE, נוצר קמפיין פורץ-דרך באווירה רטרו מודרנית.
8 מודעות ו-6 סרטים מעבירים לצופה ולקורא חוויה אינטנסיבית של רגשות המתעוררים על ידי סמי החיים: פיתוי, חושניות, חופש, תענוג ועבירה. כמותג דמוקרטי היה חשוב להבהיר דרך שימוש בפרזנטורים שונים שהבושם פונה לכולם ללא תלות במין, גזע, לאום, או תרבות.
הקמפיין כולו מופק בסביבה של וינטאג', באמצעות תהליך מודרני ומוצג בנימה בלתי שגרתית, כמעט אירונית עם פיתוי ופרובוקציה.
הקמפיין יעלה גם על שלט פרסום מול מגדלי עזריאלי. לאורך השלט כולו - 140 מטר - יודבקו אלפי דוגמיות של הבושם החדש וכל מי שיחפוץ יוזמן לתלוש דוגמיות של הבושם ולהתבשם בדלק לחיים.
מארק מנסגן, נשיא חטיבת מוצרי היוקרה בלוריאל העולמית, צופה כי מותג הבישום יתמקם בתוך זמן קצר בעשיריית הבשמים המובילים בעולם עם צפי מכירות של 300 מיליון אירו. "הודות לניסיון והידע של חטיבת מוצרי היוקרה בלוריאל בניהול מותגי יוקרה ובשמי מעצבי בפרט, יועצם המותג דיזל המוביל באופנה חדשנית, איכותית ויצירתית, גם בתחום הבישום".
שפרה פנטנוביץ, מנהלת חטיבת מוצרי היוקרה בלוריאל ישראל: "מותג הבשמים החדש של דיזל יהיה מנוע הצמיחה של חטיבת היוקרה בקרב קהלים צעירים, בגילאי 18-35, ויציע אפשרויות חדשות לשוק מותגי היוקרה בבישום". בשנים האחרונות פועלת חטיבת מוצרי היוקרה של לוריאל בזיקה לתחום האופנה, מגמה שמתחזקת עם החיבור למותג דיזל, העומד כיום בקידמת החדשנות בעיצוב אופנה".
"הפנייה לקהל הצעיר תוכננה בקפידה תוך שימת דגש על השפה והעדפות הבילוי וצריכת התרבות של הצעירים, מוסיפה פנטנוביץ. אחת מהנקודות הקריטיות ביותר בקמפיין כולו היא הפעילות המקדימה. אנחנו נשתמש בכל האמצעים העומדים לרשותינו בכדי לעורר את הסקרנות והתאווה לבשמים החדשים. מהות הקמפיין היא שמירה על מתח מתמיד של פעילויות מפתיעות דרך כל האמצעים העומדים לרשותינו: קידום מכירות, טלוויזיה, שילוט חוצות חווייתי ואמצעים מחתרתיים שונים. מכלול הפעילות במדיות השונות ייצרו תמונה שלמה של מותג נועז שלא פוחד מפרובוקציות ומדבר בשפה שלא נראתה במדיה".

תאריך:  20/01/2008   |   עודכן:  20/01/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נאוה תנעמי
- הודעה מטעם FASHION T.V
ריבה שקד
- הודעה מטעם שירותי בריאות כללית
דוברות אוניברסיטת בן-גוריון
- הודעה מטעם דוברות אוניברסיטת בן-גוריון
רעות יפעת
- הודעה מטעם משרד יחסי הציבור Rebel Music Pr
שרה טיקטינסקי
- הודעה מטעם מורפיקס
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il