DIESEL FUEL FOR LIFE, קו בישום מבית L'OREAL בשיתוף עם DIESEL, עולה בקמפיין חדש.
דיזל נהנה תמיד מדו שיח חזק ואינטימי עם הצרכנים. עבור השקת בשמי DIESEL FUEL FOR LIFE, נוצר קמפיין פורץ-דרך באווירה רטרו מודרנית.
8 מודעות ו-6 סרטים מעבירים לצופה ולקורא חוויה אינטנסיבית של רגשות המתעוררים על ידי סמי החיים: פיתוי, חושניות, חופש, תענוג ועבירה. כמותג דמוקרטי היה חשוב להבהיר דרך שימוש בפרזנטורים שונים שהבושם פונה לכולם ללא תלות במין, גזע, לאום, או תרבות.
הקמפיין כולו מופק בסביבה של וינטאג', באמצעות תהליך מודרני ומוצג בנימה בלתי שגרתית, כמעט אירונית עם פיתוי ופרובוקציה.
הקמפיין יעלה גם על שלט פרסום מול מגדלי עזריאלי. לאורך השלט כולו - 140 מטר - יודבקו אלפי דוגמיות של הבושם החדש וכל מי שיחפוץ יוזמן לתלוש דוגמיות של הבושם ולהתבשם בדלק לחיים.
מארק מנסגן, נשיא חטיבת מוצרי היוקרה בלוריאל העולמית, צופה כי מותג הבישום יתמקם בתוך זמן קצר בעשיריית הבשמים המובילים בעולם עם צפי מכירות של 300 מיליון אירו. "הודות לניסיון והידע של חטיבת מוצרי היוקרה בלוריאל בניהול מותגי יוקרה ובשמי מעצבי בפרט, יועצם המותג דיזל המוביל באופנה חדשנית, איכותית ויצירתית, גם בתחום הבישום".
שפרה פנטנוביץ, מנהלת חטיבת מוצרי היוקרה בלוריאל ישראל: "מותג הבשמים החדש של דיזל יהיה מנוע הצמיחה של חטיבת היוקרה בקרב קהלים צעירים, בגילאי 18-35, ויציע אפשרויות חדשות לשוק מותגי היוקרה בבישום". בשנים האחרונות פועלת חטיבת מוצרי היוקרה של לוריאל בזיקה לתחום האופנה, מגמה שמתחזקת עם החיבור למותג דיזל, העומד כיום בקידמת החדשנות בעיצוב אופנה".
"הפנייה לקהל הצעיר תוכננה בקפידה תוך שימת דגש על השפה והעדפות הבילוי וצריכת התרבות של הצעירים, מוסיפה פנטנוביץ. אחת מהנקודות הקריטיות ביותר בקמפיין כולו היא הפעילות המקדימה. אנחנו נשתמש בכל האמצעים העומדים לרשותינו בכדי לעורר את הסקרנות והתאווה לבשמים החדשים. מהות הקמפיין היא שמירה על מתח מתמיד של פעילויות מפתיעות דרך כל האמצעים העומדים לרשותינו: קידום מכירות, טלוויזיה, שילוט חוצות חווייתי ואמצעים מחתרתיים שונים. מכלול הפעילות במדיות השונות ייצרו תמונה שלמה של מותג נועז שלא פוחד מפרובוקציות ומדבר בשפה שלא נראתה במדיה".