X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם אפריל
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

ד"ר הווארד מיורד, שאחראי לטיפוח עור הפנים של רבים מכוכבי הוליווד ושל עוד רבים, מגיע לישראל. מוצרי הקוסמטיקה ותוספי התזונה שפיתח יופצו וימכרו באופן בלעדי על-ידי רשת אפריל בישראל, שקיבלה את זיכיון היבוא וההפצה של מוצריו.
לראשונה בישראל, רשת קמעונאית מקבלת זיכיון ליבוא ולהפצה של מותג קוסמטיקה, המהלך של רשת אפריל דומה למהלכים של "ספורה" ורשתות קמעונאית מובילות בתחום הקוסמטיקה בעולם.
"ד"ר מיורד החל במהלך של שיווק ב"ריטייל" בכל העולם. מתוך שאיפה להנחיל את המהלך גם בישראל, בחר מיורד ברשת אפריל כשותף אסטרטגי להפצת מוצריו בשוק הקמעונאי. זוהי הפעם הראשונה בישראל שצינור ההפצה מתקצר והרשת הקמעונאית היא גם היבואן הרשמי. מהלך זה מקטין את עלויות ההפצה ויוצר מחיר אטרקטיבי לצרכן. למעשה, בפעם הראשונה בישראל, ימכרו המוצרים במחירים הזהים לחלוטין למחירי המוצרים באירופה."
המותג הידוע ד"ר מיורד מופץ ביותר מ-60 מדינות ברחבי העולם ומהווה למעלה מ-50% מנתח השוק של מותגי ד"ר בארה"ב. למותג שיעורי צמיחה מהגבוהים בעולם הקוסמטיקה והטיפוח.
אפריל תשקיע כמיליון בהפצה, שיווק ופרסום בתקופת הזיכיון למותג - ד"ר מיורד. בשלב ראשון ימכרו מוצרי ד"ר מיורד ברשת אפריל בלבד, תוך כדי שימור ופיתוח מערך ההפצה למכוני ספא ולקוסמטיקאיות נבחרות. במקביל תפתח רשת אפריל ערוצי הפצה חדשים לבתי מרקחת ובתי טבע שונים, בהם ימכרו חלק מהמוצרים. בפעם הראשונה בישראל, המוצרים יוצעו לצרכן הסופי במחירים הזהים למחירי אירופה.
ד"ר הווארד מיורד, דרמטולוג בכיר, רוקח בהכשרתו, חוקר ידוע וסגן הפרופסור הקליני הראשי בפקולטה לדרמטולוגיה של אוניברסיטת קליפורניה UCLA - הקדיש את חייו למדע ולטיפול בעור. ד"ר מיורד הוכתר על-ידי מגזין ה-VOGUE כאחד מארבעת הדרמטולוגים הטובים באמריקה והטוב ביותר במדינת קליפורניה. ד"ר מיורד פיתח ומחזיק ב-16 פטנטים רשומים, אשר כל אחד מהם הוכח במחקרים קליניים והביא לפריצת דרך בתחומו. כל אחד ממוצריו של ד"ר מיורד מכיל שילוב אופטימאלי של מרכיבים המתקנים את התא, מגנים עליו מנזק עתידי ומביאים אותו לרמת תפקוד אופטימאלי.
פטנטים אלו משולבים במוצריו המגובים במחקריים בלתי תלויים. ד"ר מיורד הוא הראשון שהמציא והציג את "עקרון המים" - גישת אנטי אייג'ינג חדשנית המבוססת על שימור רמת מים גבוהה בתוך התאים באמצעות טיפול חיצוני (מוצרי טיפוח) המשולב עם טיפול פנימי (תוספי תזונה).

תאריך:  30/01/2008   |   עודכן:  30/01/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il