X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם קוקה קולה
▪  ▪  ▪

החברה המרכזית לייצור משקאות קלים בע"מ יוצאת בקמפיין חורף חדש למותג דיאט קוקה קולה תחת הקונספט: Do what feels good in the winter. הקמפיין בהשקעה של 5 מיליון שקלים.
לראשונה בישראל מהדורה עונתית של דיאט קוקה קולה:
במסגרת הפעילות ולראשונה בישראל, יוצא דיאט קוקה קולה במהדורה עונתית, מיוחדת ומוגבלת של בקבוקים( 350 מ"ל) בעיצוב חורפי ובהשראת הקמפיין. הבקבוק עוצב על-ידי המעצב יובל קרטא, ששילב קולאז' עשיר של טיפים וסיטואציות הממחישים את הרגעים המיוחדים בשגרה החורפית שלנו והופכים את החורף לחוויה נעימה,ייחודית ומרגשת: להריח פרח, לרקוד בגשם, להתאהב, לשמוע מוזיקה, להישאר בבית עם מי שאוהבים, להרגיש את הרוח ולהתכרבל בפוך המפנק ועוד.קרטא עשה שימוש בשפה גראפית ייחודית המאפשרת איורים על גבי בקבוק.
עשרות קריקטוריסטים יציירו את העוברים והשבים בכל רחבי הארץ:
הקמפיין ילווה בפעילות שטח ייחודית ברוח פריזאית בהשראת ה- Monmarte במהלך חודש פברואר.לראשונה בישראל יתפרשו עשרות קריקטוריסטים ומאיירים, בראשותו של המנהל האומנותי של הפרויקט הקריקטוריסט ניסים חזקיהו, ויציירו את העוברים ושבים בסיטואציות חורפיות נעימות ומפנקות על-פי בחירתם(ארוחה רומנטית,ריקוד בגשם,התכרבלות מול הטלוויזיה וכו'). האיורים יוענקו מתנה(חינם אין כסף) לאנשים שצוירו עם בקבוק דיאט קוקה-קולה מעוצב.
קמפיין אינטרנט וטלוויזיה ברוח חורפית תוססת:
כמו כן, יעלה המותג עם פעילות אינטרנט ייחודית במסגרתה יוזמנו הגולשים לערוך סרטון חורפי ויראלי עם מסר אישי. הסרטונים הופקו בסגנון home made המאפשר לגולשים לשלוח אותם כסרטים שצולמו כביכול על ידם במצלמה ביתית. המסר האישי ייכתב באמצעות "האצבע" על גבי חלון מראה מכוסה באדים. את הסרטון יוכלו הגולשים להפיץ לכל נמען שיחפצו ואף להטמיע אותו ברשתות חברתיות כדוגמת פייסבוק ומייספייס. כתובת האתר: dowhatfeelsgood.co.il.
קמפיין הטלוויזיה שיעלה בראשית פברואר מורכב מסיטואציות חורפיות ההופכות את החורף לחוויה נעימה, ייחודית ומרגשת, כאשר המותג דיאט קוקה-קולה מהווה חלק בלתי נפרד מנוף זה. הסרטון מלווה בקריינות של ריצ'ארד גרין, שחקן הוליוודי מצליח אשר הופיע בעשרות סרטים ובהם מולהולנד דרייב מאת דיוויד לינץ.

תאריך:  04/02/2008   |   עודכן:  04/02/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il