חברת IBBL-SPIRIT מעלה קמפיין חדש ל"בושמילס" מותג הוויסקי האירי בהיקף של חצי מיליון שקל. הקמפיין שהינו חלק מקמפיין עולמי ראשון, יכלול מודעות בשילוט חוצות ומודעות בעיתונות הכתובה.
לדברי רונן אבישר, משנה למנכ"ל IBBL-SPIRIT, הקמפיין ילווה בפעילות קד"מ רחבת היקף באמצעות פרומרקט שבמסגרתה יזכו כ-100 ברמנים בנסיעה לאירלנג לחגיגות ה-400.
הסיסמא המובילה - "IRISH at its BEST".
הקמפיין יעלה במהלך פברואר וימשך עד סוף חודש מרס.
מותג הוויסקי האירי בושמילס עומד לחגוג כמו שרק האירים יכולים לחגוג ב-2008: ב-20 באפריל ימלאו 400 שנה למתן רישיון הזיקוק המקורי. מעט מותגי וויסקי, אם בכלל, יכולים להשתוות למורשת הזיקוק הקיימת בכפר קטן זה השוכן לחופה הצפוני של אירלנד.
בושמילס שומרים על סוד ההצלחה שלהם מכל משמר. אבל, כיאה לאירוע מסדר גודל כזה, 2008 תהיה השנה בה נזכור מדוע יצאו לכפר האירי הקטן מוניטין של 'אירלנד במיטבה'.