X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם רנייר
▪  ▪  ▪

משרד יחסי הציבור האמריקני רנייר, פותח סניף בישראל. רנייר יספק שירותי יחסי ציבור אסטרטגיים וטקטיים לחברות ההי-טק בישראל, המעוניינות לחשוף את עצמן לשוק האמריקני והאירופאי. את הסניף הישראלי תוביל לינדה קדם, האחראית לפיתוח השוק הישראלי. מאחוריה 7 שנות ניסיון במגזר ההי-טק. כל לקוחות החברה בישראל יעבדו ישירות מול מנהל בכיר ברנייר, היושב בבוסטון עם ליווי צמוד של קדם.
לרנייר 15 שנות ניסיון בתחום ההי-טק וקשרים רבים והדוקים עם כתבים בעיתונות בארה"ב ואירופה וכן עם אנליסטים. לרנייר רקע טכנולוגי רב המסייע לה לתת מעטפת רחבה ללקוחות - תוך הבנה מעמיקה של השוק בו הם פועלים והטכנולוגיה. לחברה יש את היכולת לתרגם חדשנות טכנולוגית לקמפיינים תקשורתיים מוצלחים המסייעים לחברות בפריצה לשוק האמריקני. במסגרת פעילותה מעלה רנייר את מודעות הצרכן למוצר או למותג של לקוחותיה ומסייעת להם לממש את יעדיהם לטווח הארוך.
"ישראל היא מעצמת ההיי-טק השניה בגודלה בעולם ואנו מייחסים לשוק הישראלי חשיבות רבה", אמר סטיב שוסטר, מנכ"ל מייסד רנייר. "הסניף הישראלי יאפשר לנו לשרת ביעילות את החברות המקומיות ולספק להם שירות רב ערך הן ברמת החשיפה לשוק האמריקני והן ברמה האסטרטגית", הוסיף שוסטר והדגיש כי המטרה של רנייר היא להגדיל את ערך השוק לחברות הישראליות.
השילוב של הבנה טכנולוגית מעמיקה, יחסי ציבור וניסיון עסקי מציבים את רנייר בעמדה מכובדת אל מול העיתונות הטכנולוגית ואנליסטים, ומשיגים חשיפה מקסימאלית במדיה ללקוחותיהם הטכנולוגיים השונים. חברת רנייר מייצגת למעלה מ-100 לקוחות היי-טק המככבים ב-Fortune 500בהם: טקסס, פוג'יטסו, Analog Devices, ספרינט וכן חברות סטארט-אפ רבות, בהן ישראליות. רנייר פעילה בתחומים נרחבים בעולם ההיי-טק: טלקום, טכנולוגיות אלחוטיות, רשת תקשורת ואחסון, תשתיות ויישומי IT, מוליכים למחצה, מערכות משובצות וחומרה/תוכנה/פיתוח, מערכות שמע, אבטחה וחומרים מתקדמים.
"הערך שרנייר מספקת לחברות טכנולוגיה ישראליות הוא באמת ייחודי," ציין שלום דסקל - יו"ר VeNotion ומנכ"ל לשעבר של אמולטק. "כשיצאנו לארה"ב, החברה שלנו לא היתה מוכרת כלל בארה"ב. אחת המטרות העסקיות שלנו כללה העלאת ערך השוק שלנו בוול סטריט, תוך בניית המוניטין של החברה דרך היכרות עם אנליסטים ועיתונאים כאחד. הניסיון המעמיק של רנייר בתחום ההי-טק בשילוב עם יחסי הציבור המקצועיים שלהם, יצרו עבורנו חשיפה, הן בעיתונות והן בכנסים, שסייעה לנו בסופו של דבר לצאת להנפקה מוצלחת."

תאריך:  07/02/2008   |   עודכן:  07/02/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il