חוגלה קימברלי, יוצאת בקמפיין מוצרי חדש עבור התחבושת ההיגיינית Kotex Night מסדרת Kotex Dry and Soft. היקף הקמפיין, העולה באמצעות מקאן אריקסון עומד על חצי מיליון שקלים ויכלול פרסום בטלוויזיה, באינטרנט ובעיתונות ופעילות מתחת לקו.
הקונספט של הסרט, קוטקס סוטרא, מציג בחורה המחליפה תנוחות משעשעות לאורך כל הלילה. הקמפיינים הקודמים של קוטקס, ליוו את האישה מהרגע שהיא קמה בבוקר ליום מלא פעילות. בקמפיין החדש- ממשיכה קוטקס לבטא את ערכיה באמצעות בחורה אקטיבית גם בלילה: הפרסומת מציגה בחורה הישנה בנוחות, לבדה במיטה ומחליפה תנוחות לאורך כל הלילה - במקביל מוצגת תחבושת Kotex Night, אשר מתאימה את עצמה לתנוחות הבחורה ושומרת עליה יבשה לאורך כל הלילה.
הסרט שומר על השפה ההומוריסטית- נשית של קוטקס.