רשת חנויות הפנינג יוצאת השבוע בקמפיין אינטראקטיב לקראת הואלנטיין, בהשקעה של כ-110 אלף שקלים. הקמפיין יעלה באמצעות אוק דיגיטל מרקטינג בראשותו של אלון מלכנר, ממקימי ענף האינטראקטיב. סופרוויזרית אחראית: מורן אביטל.
סלוגן הקמפיין: "אומרים אהבה יש בעולם - מה זאת אהבה?" (מתוך שירו של ח.נ. ביאליק, "הכניסיני תחת כנפך"). הקמפיין מציג את מגוון המתנות שהרשת מציעה לכל אחד ולכל אחת לקנות לאדם אהוב, ואת המבצעים לכבוד הואלנטיין.
בנוסף עיצבה הרשת את 36 סניפיה בכל רחבי הארץ ברוח יום האהבה, בהשקעה של כ-100 אלף שקלים נוספים. חלונות הראווה והחנויות עצמן עוצבו תחת מסגרות לבבות אדומים, ועשרות מוצרים חדשים דוגמת בובות פרווה, בלונים, פרחים משוקולד ועוד, הובאו במיוחד לחנויות.
דודי ברסלר, מנכ"ל רשת הפנינג: "הפנינג רואה ביום האהבה הזדמנות לרענן את השגרה ולהזכיר לנו ולקרובינו את חשיבותה של האהבה בחיינו. הקמפיין באינטרנט והעיצוב מחדש של חלונות הראווה והסניפים מגיע כשירות תזכורת לגולשים וללקוחות, ומעודד אותם לבצע משהו קטן, מקורי וטוב לבני זוגם."