בהמשך למהלך מיתוג מחדש למותג עץ הזית שערכה חברת שמן תעשיות לפני כשנתיים, במסגרתו טיפלה בקטגוריית שמני המאכל, אותה היא מובילה, עוברת עתה החברה לשלב השני ומשיקה מחדש את סדרת המרגרינות מתוצרתה תחת המסר - "מכניסים שמחה לאוכל".
עץ הזית משיקה מרגרינה לאפיה המכילה 25% פחות קלוריות ו-25% פחות שומן, בהשוואה למרגרינה רגילה. כמו כן, במסגרת ההשקה המחודשת, עץ הזית העשירה את כל מגוון המרגרינות מתוצרתה בשמן קנולה הידוע בערכים תזונתיים גבוהים יותר משאר השמנים הקיימים בשוק, ונחשב לאיכותי מכולם.
גם מבחינה עיצובית, עוברות אריזות המרגרינות מתיחת פנים הבאה לידי ביטוי בהשקת אריזות בולטות ומעוררות תיאבון המעניקות ביטוי לבריאות מיחד ולשמחת האוכל מאידך ומעבירות את המסרים הבריאותיים באופן ברור ונוח לצרכן.
לדברי אלי ממן, סמנכ"ל שמן תעשיות ומנהל חטיבת המזון: "לאחר שהיינו הראשונים שהוציאו את שומן הטראנס מכל מגוון מרגרינות עץ הזית לפני מספר שנים, אנו גאים להוביל מהפכת בריאות נוספת ולהשיק את מרגרינת עץ הזית לאפייה מופחתת שומן וקלוריות - מוצר מהפכני אשר אין לו אח ורע במקררים ברשתות השיווק בישראל". כמו כן אנו ממשיכים לשדרג את הערכים התזונתיים במוצרינו והוספנו שמן קנולה איכותי לכל מגוון המרגרינות מתוצרתנו".