X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם גליק
▪  ▪  ▪

רשת אופנת בגדי הים Glick יוצאת לראשונה בתולדותיה בקמפיין פרסומי, בניצוחו של משרד הפרסום ירקוני בן-נתן.
הדוגמנית הישראלית מירי לוי, נערת ישראל לשנת 2003, נבחרה להוביל את קמפיין הקיץ לשנת 2008 של רשת אופנת בגדי הים הישראלית, Glick.
לוי, בעלת המראה הכל-ישראלי, תהיה הפרזנטורית של הקמפיין, שיכלול, בין היתר, קטלוג, מודעות בעיתונות היומית ובמגזיני נשים ותרבות, אתר אינטרנט, שילוט ופוסטרים בנקודות המכירה וכן שלטי חוצות.
האיים הקריביים, ניו-יורק ואלסקה הם רק חלק מהלוקיישנים בהם צולם הקמפיין, שהקונספט הכללי שלו נע סביב היכולת של כל אישה להיות גדולה מהחיים ולמעשה ממש ללכת על המים ושל הקיץ להיות סופר-קיץ. סך כל ההשקעה בקמפיין העונתי, 500,000 שקלים.
לבנת ספיר, מנהלת השיווק של גליק: "אנחנו נרגשים מאוד לקראת הפרסום במהלך העונה הקרובה. מירי לוי היא דוגמנית נגישה,אל מזגה ומראה כל ישראלית מתחברת מייד ועל כן, היא מתאימה לקהל היעד, משרתת את ערכי המותג ומגישה את הדגמים בצורה המיטבית."

תאריך:  11/02/2008   |   עודכן:  11/02/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il