X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם מידעטק
▪  ▪  ▪

חברת מידעטק טכנולוגיות מידע - המתמחה בפיתוח ויישום פרוייקטי ERP, מערכות e-Business ופורטלים ארגוניים, הציגה לראשונה את גירסה 10 החדשה של מערכת ה-ERP הישראלית PRIORITY ואת המערכת החדשה "זום לעסקים" המיועדת לעסקים קטנים. בכנס הלקוחות השנתי שלה שנערך במרכז הכנסים שבקיבוץ שפיים השתתפו כ-300 איש. הכנס התקיים בשיתוף עם אורקל ישראל וליבי טכנולוגיות תוכנה.
מנכ"ל מידעטק מאיר גבאי אמר, כי בשנת 2002 השלימה החברה את העברת בסיס הלקוחות לגירסה 9i של מערכת PRIORITY, בוצע מספר רב של יישומי web, נמשכה הסבת לקוחות לאורקל, החלו התקנות של PRIORITY על לינוקס, הורחב בסיס הלקוחות ובוססה פעילותה של מידעטק בבריטניה. למערכת PRIORITY כ-600 התקנות בארץ.
סמנכ"ל השיווק של מידעטק חנה שראל הציגה את גירסה 10 של מערכת PRIORITY שתשווק בתחילת שנת 2003. בין המאפיינים של הגירסה החדשה: מרכיבי ממשק משתמש (GUI) חדשים המאפשרים למשתמש עיצוב עצמי של התפריט, המסך, טפסים ודוחות, כלי פיתוח לחילול גאנטים, ניהול תהליכי עבודה בארגון (workflow), כלי OLAP לדו"חות מנהלים, ניהול מספר חברות בסביבת עבודה אחת, ניהול בקרה תקציבית וניהול פרויקטים.
כמו כן הוצגה מערכת "זום לעסקים" שפותחה בהתבסס על הכלים והטכנולוגיה המתקדמים של Priority והותאמה במיוחד מערכת לעסקים קטנים המעוניינים להחליף מערכות קיימות במערכת חלונאית מתקדמת, אינטגרטיבית ובעלת עוצמות רבות בכל תחומי ניהול המידע הארגוני.
המערכת החדשה היא מערכת חלונאית המבוססת על כלים טכנולוגיים מתקדמים המאפשרים גם הפעלה דרך האינטרנט תוך שימוש בדפדפן, הפעלה באתרים מרוחקים מול שרת מרכזי וכיוצ"ב. מערכת "זום לעסקים" נותנת מענה רחב לפעילות השוטפת בארגון הקטן במגוון תחומים ובהם: הנהלת חשבונות מלאה, תקציבים, מרכזי רווח, הדפסת המחאות, רכש ומלאי, שיווק וקשרי לקוחות, מכירות ועוד.
בתחום הפורטלים הארגוניים הוצג פורטל ארגוני מבוסס מערכת Priority שהותקן בחברת הבנייה דניה סיבוס. מערכת המידע לספקים מאפשרת לכל ספקי החברה להתקשר עימה באמצעות אתר האינטרנט של דניה סיבוס ולבצע פעילויות שונות הקשורות לחשבוניות ולתעודות משלוח. המערכת חוסכת משאבים רבים ומצמצת את אמצעי התקשורת הרבים (טלפונים, פקסים) לאמצעי תקשורת אחד יעיל ומהיר. זו המערכת השנייה בארץ שקיבלה אישור ממס ההכנסה לשימוש בחשבוניות אלקטרוניות במקום שימוש בחשבוניות נייר סטנדרטיות.
כמו כן הוצגה בכנס מערכת מעקב החלטות בארגון: מערכת פורטלית לתיעוד ההחלטות בארגון ברמות השונות כולל הקצאת משימות ומעקב אחר ביצוען, בסיס נתונים אחד מלא לישיבות הארגון ולהחלטותיהן וניהול המשימות הנגזרות מהחלטות הישיבות. גם מערכת זו נכתבה בכלי ה-PRIORITY ומאפשרת עבודה מקוונת מעל מערכת ה-PRIORITY.
מידעטק טכנולוגיות מידע מתמחה בפיתוח ויישום פרוייקטי ERP, מערכות e-Business ופורטלים ארגוניים תוך שימוש בכלי פיתוח מתקדמים ומתודולוגית יישום ייחודית. החברה מתמחה ביישום מערכת PRIORITY הישראלית ופיתוח מערכי תוכנה נוספים ושונים בסביבת היישום של PRIORITY. כמו כן פיתחה החברה התמחות בהקמת פרוייקטי B2B ו- E-Commerce תוך שימוש בכלי פיתוח מחזית הטכנולוגיה המשלבים מערכות מידע עם אפליקציות באינטרנט. למידעטק חברה-בת (מידעטק מערכות בע"מ) המספקת שירותי תשתיות, חומרה, תקשורת ותוכנות עזר ומאפשרת ללקוח לקבל כתובת אחת לפתרון מלא בתחום מערכות המידע. למידעטק התקנות, לקוחות, ופרויקטים ב-250 חברות בישראל ובחו"ל.

תאריך:  24/11/2002   |   עודכן:  24/11/2002
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il