רשת האופנה לנשים Cassidi Boutique עולה בקמפיין פרסום לעונת אביב קיץ 2008 בהשקעה כוללת של 1,500,000 ₪, בכיכובה של מגישת הטלוויזיה יעל גולדמן. הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום פרנקו, כולל קמפיין ארצי של ושילוט חוצות, קירות, מודעות במגזיני הנשים המובילים וקטלוגים בדיוור ישיר.
הקמפיין, מבוסס על ערכי המותג של קסידי, והאישה על פי קסידי שהינה אישה עצמאית, מעודכנת, מטופחת ובעלת שיק אירופאי, המודעת לנשיותה ולהופעתה.
ההשראה לקמפיין הינה מהסרט "השטן לובשת פראדה" ומהסדרה "סקס והעיר הגדולה", המציגות אישה עצמאית, אופנתית ומטופחת, מעודכנת באירועי תרבות ואומנות, אינטליגנטית וסקסית.
משה בן שטרית, מנכ"ל רשת Cassidi Boutique מוסר: "קמפיין הפרסום לאביב קיץ 2008 מחדד את הערכים של הרשת שלנו, "Cassidi Boutique",ואת אופיה של הלקוחה בקולקציה, קו ייחודי המשלב תחכום קלאסי בשילוב רומנטיקה אורבנית, באווירה של בוטיק . האישה של קסידי בוטיק מייצגת את האישה העצמאית, קרייריסטית, המצליחה לשלב בין העולמות השונים של נשיותה, מחד היא מצליחה וחזקה, ומתלבשת בהתאם, ובאותו זמן סקסית ומושכת וגאה בכך."
רשת Cassidi Boutique פועלת בקונספט של חנויות בוטיק ומציעה קולקציה ייחודית שמעוצבת על פי טרנדים בינלאומיים. הרשת, הנמצאת בבעלות משפחות בן שיטרית ושרים, הוקמה בשנת 1979 וכוללת 32 סניפים הממוקמים בקניונים ובמרכזי קניות מובילים, ועוד שולשה סניפים בבולגריה ובמולדובה.
cassidi פועלת בקונספט של חנויות בוטיק, המציעות קולקציות ייחודיות ואיכותיות, היחס האישי והשירות המיוחד מעניקים חווית קנייה אישית ללקוחותיה.