הונדה עולה בקמפיין אינטרנט לכל דגמי המותג. הקמפיין שהופק באמצעות מקאן דיגיטל, יעלה למשך שבועיים ימים באתרי האינטרנט: ynet, גלובס און ליין, ג'רוזלם פוסט, neting, yad2, ליסינג סנטר, לוח פוקס ועוד.
הקמפיין עולה כתמיכה בפרסום תוצאות סקרים שנערכו בישראל ופורסמו לאחרונה וכן בפרסום תוצאות סקר שנערך בקרב מיליון רכבי ליסינג בבריטניה לפיהם הונדה הינה מס' 1 באמינות זו השנה השלישית ברציפות.
באתרי האינטרנט יעלו מיניסייטים ובאנרים באמצעותם ניתן להיחשף לסקרים וגם לפנות לנציגי הונדה לתאום נסיעת מבחן.
היקף הקמפיין נאמד בכ- 300,000 ₪
הסלוגן שילווה את הקמפיין : "הונדה - מס' 1 באמינות. גם בציי רכב".
קרדיטים:
מנהל קריאייטיב: משה קרסיק
סופרוויזרית: דפנה דויסקי
תקציבאית : יעל קריבוי
יחסי ציבור - סנדיק קומיוניקיישן