X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם מוטורולה
▪  ▪  ▪

מוטורולה ממשיכה לספק מוצרים חדשניים וחדשים, המסייעים למפעילים להביא חוויות מדיה אישיות לצרכנים.
חברת מוטורולה הכריזה על פלטפורמת פס רחב משותפת, שתשמש לתמיכה בנקודות גישה מסוג WiMAX 802.16e וב‑Node‑B‏ (eNodeB) החדש לטכנולוגיית האבולוציה לטווח ארוך (Long Term Evolution, LTE). הפלטפורמה המשותפת החדשה קטנה פיזית ממוצר ה‑WiMAX של הדור הראשון, ומפחיתה אף יותר את עלויות הפריסה והתפעול של המפעילים. טכנולוגיית המודם הגמישה של מוטורולה מאפשרת הגדרה ברמת התוכנה של הפלטפורמה המשותפת, כדי לתמוך ב‑WiMAX או ב‑LTE.
"בבואנו לפתח את פתרונות מוצרי ה‑LTE שלנו, אנו מתבססים על מומחיותנו בתחום ה‑OFDM ועל הצלחתנו הראשונית בתחום ה‑WiMAX 802.16e", מסביר פרד רייט, סגן הנשיא של Motorola Home & Networks Mobility. "נוכל לנצל ‏75 אחוזים מהתוכנה הבסיסית ומטכנולוגיית הפלטפורמה שפיתחנו עבור WiMAX במוצרי ה‑LTE שלנו, ובכך לקדם את מאמצי הפיתוח שלנו. כך, לדוגמה, פלטפורמת הפס הרחב האלחוטית המשותפת החדשה צפויה להפרס באופן מסחרי ברשתות WiMAX בשנת 2008, ויישום ה‑LTE יהיה זמין בסוף שנת 2009 ויעניק לנו את היתרון של פריסת טכנולוגיית LTE על גבי פלטפורמה מוכחת בשטח".
פתרון ה‑LTE של מוטורולה מורכב מפלטפורמת הפס הרחב האלחוטית המשותפת, וממבחר אפשרויות רדיו שכוללות MIMO ואנטנות חכמות. סדרת המוצרים כוללת התקני רדיו קבועים, מוקדי רדיו מרוחקים והתקני tower top לרדיו שיתמכו במגוון רחב של תרחישי פריסה ל‑LTE על גבי טווח תדרים זמין חדש וכן על גבי טווח התדרים הקיים ל‑GSM ול‑CDMA.
פתרון ה‑WiMAX של מוטורולה מורכב ממספר תצורות של נקודות גישה (tower top וקבועות), שמשתמשות בטכנולוגיית MIMO B או באנטנה חכמה וניתנות להפעלה בטווחי התדרים 2.3‏, 2.5 ו‑‏3.5‎ GHz.
מוטורולה תציג את הפלטפורמה האלחוטית החדשה כחלק מתצוגת ניידות המדיה שלה בדוכן #1806 ב‑CTIA Wireless 2008 שב‑Las Vegas Convention Center‏ (LVCC) בין ה‑‏1 באפריל ל‑‏3 באפריל.
מוטורולה הינה מובילה גלובלית בתחום ה‑WiMAX הסלולארי, וברשותה 19 חוזי WiMAX ומעל ‏75 פריסות WiMAX ב‑‏44 מדינות ברחבי העולם. מידע נוסף על פעילות ה‑WiMAX הגלובלית של מוטורולה ניתן למצוא ב‑Motorola WiMAX World Tour.
מוטורולה ב‑CTIA
לחדשות ולמידע נוסף על אודות מוטורולה ב‑CTIA WIRELESS: www.motorola.com/events/ctia.
אודות מוטורולה
מוטורולה מוכרת ברחבי העולם כגורם מחדש בתחום התקשורת. החברה מפתחת טכנולוגיות, מוצרים ושירותים שהופכים את החוויות הסלולאריות לאפשריות. סדרת המוצרים כוללת תשתית תקשורת, פתרונות ניידות ארגוניים, ממירים דיגיטאליים, מודמי כבלים, מכשירים סלולאריים ואביזרי Bluetooth. מוטורולה מחויבת לספק את פתרונות התקשורת של הדור הבא לאנשים, לעסקים ולממשלות. מוטורולה נמנית על 100 החברות המובילות בדירוג המגזין Fortune, ונהנית מנוכחות ומהשפעה גלובליות וממכירות של 36.6 מיליארד דולר בשנת 2007. למידע נוסף על החברה, על אנשיה ועל חידושיה, התחבר לכתובת [קישור].

למידע נוסף על אודות פתרונות ה‑LTE של מוטורולה,: www.motorola.com/lte ו‑www.motorola.com/experiencelte
למידע נוסף על הפתרונות wi4 WiMAX ו‑MOTOwi4™‎: [קישור]
תאריך:  31/03/2008   |   עודכן:  31/03/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il