רשת 'נעלי מרקו' יוצאת בקמפיין לרגל השקת קולקציית קיץ 2008. הקמפיין בהיקף של 500,000 ₪, בכיכובה של פרזנטורית הרשת, ויקה פינקלשטיין, כולל קטלוג, פרסום בנקודות המכירה, מודעות בעיתונות היומית ומגזיני נשים ולייפסטייל.
'נעלי מרקו' בבעלות משפחת כהן, צמחה בשנים האחרונות והפכה לרשת נעליים מובילה בישראל עם חמישה עשר סניפים בפריסה ארצית . לדברי ניסים כהן, מנכ"ל הרשת: "בחרנו להפיץ את בשורת האופנה והטרנדיות לקיץ הזה, תוך שימת דגש על הפרזנטורית שלנו, ויקה פינקלשטיין, אותה בחרנו להוביל את קמפיין נעלי מרקו, ממש רגע לפני שהפכה ל'סלב על'.