X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם שוקי וייס
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

זמר הרוק והגראנג' Chris Cornell יגיע לישראל להופעה אחת בלבד 17 ביוני 2008 גני התערוכה תל אביב.
זמר הרוק ומלך הגראנג' כריס קורנל, Chris Cornell סולנה לשעבר של הלהקות המצליחות Soundgarden ו- AUDIOSLAVE
יגיע להופעה אחת בלבד בישראל. ההופעה תתקיים ב-17 ביוני 2008 בגני התערוכה בתל אביב. כריס קורנל הוא מהבולטים והמובילים את סצנת הגראנג', המטאל והרוק האמריקאי.
הזמר שהוכתר כאחד מ- 20 הקולות הגדולים אי פעם ע"י MTV (ואף דורג לפני דיוויד בואי, סטיבן טיילר וברוס ספרינגסטין!), מגיע סוף סוף לישראל עם להקתו הנוכחית הכוללת את Peter Thorn (גיטרות- Jewel, Alicia Keys), Corey McCormick (בס), Yogi (גיטרהRolling Stones, Lenny Kravitz, Korn), ו- Jason Sutter (תופים, Stone Temple Pilots, The Rembrandts), לאירוע רוקנרול במדשאות גני התערוכה. במסגרת סיבוב ההופעות הכולל כ- 40 הופעות בעשרות מדינות שונות, יופיע קורנל ב- 8 מהפסטיבלים הכי גדולים באירופה.
ב- 1984 הרכיב קורנל את להקת הראשונה - סאונדגרדן, בה שימש מתופף וזמר. הלהקה צמחה והתקדמה והוציאה מספר תקליטים בשנים 1987-1991, אבל רק ב- 1994 זכתה להכרה בעולם עם הוצאת אלבום המופת Superunknown. לא במקרה אלו אותם שנים של התפרצות הגראנג' לתודעה העולמית כשבמקביל מתגלות הלהקות Pearl Jam, Alice in Chains, Mother Love Bone, וכמובן Nirvana. בלהקה היו חברים הבסיסט הירו יאמאמוטו, הגיטריסט קים תאיל ובהמשך גם המתופף מאט קמרון (היום המתופף של פרל ג'ם).
Soundgarden המשיכו להקליט שישה אלבומי אולפן, וזכתה למספר לא מבוטל של פרסי גראמי. עם השנים השירה של קורנל הפכה משירת רוק כבד רועשת, לשירה לירית אשר ניצלה טוב יותר את היכולות הטבעיות המופלאות שלו.
ב- 1990 נפטר חברו הטוב ושותפו לדירה, אנדרו ווד (סולן Mother Love Bone), ממנת יתר. קורנל החל לכתוב שירי מחווה לזכרו של חברו הטוב, וכינס באולפן חברים משותפים Stone Gossard, Jeff Ament ו- Mike McCready (כולם חברי הלהקה שעתידה להתהוות פרל ג'ם), ואת מתופף סאונדגרדן מאט קמרון. הפרויקט המצוין הופץ תחת השם Temple of the Dog.
חברי ההרכב היו עדיין אנונימיים בתעשיית המוסיקה ולמעשה, גם הם לא חשבו שהפרוייקט יזכה להצלחה מסחרית, והוציאו אותו יותר כמחווה אישית. רק ב- 1992, לאחר שהוציאה סאונדגרדן את האלבום “Badmotorfinger” ולאחר שפרל ג'אם (שכללה את אמנט, גוסרד, ודר, מקקרדי והמתופף דייב קרוסן) הוציאה את אלבום הבכורה שלה, Ten, הצליח האלבום של temple of the dog לזכות בהכרה שהגיעה לו.
עם התפרקות Soundgarden באפריל 1997, החל קורנל לעבוד על אלבום סולו. בספטמבר 1999 יצא לחנויות Euphoria Morning. באלבום זה שם קורנל דגש חזק יותר על המילים והשירה מאשר על סאונד הגיטרות שאפיין את יצירתו במסגרת סאונדגארדן. האלבום שקט ורומנטי יותר, והוא הניב את הסינגל המצליח "Can’t Change Me”.
ב-2001 הפתיע קורנל כשהצטרף לחברי להקת רייג' אגנסט דה מאשין, בתפקיד סולן הלהקה, יחד הם יצרו להקה חדשה בשם AUDIOSLAVE. החיבור המפתיע קרה אחרי שמפיק העל ריק רובין המליץ לבחרי רייג' ליצור קשר עם קורנל. הלהקה זכתה להצלחה גדולה בארצות הברית מהקהל וממבקרי המוזיקה. ב- 2005 אודיוסלייב היתה הלהקה האמריקאית שניגנה בקובה, מול קהל של 70,000.
בשנת 2007 התפרקה להקת AUDIOSLAVE וקורנל הוציא דיסק סולו שני-בשם Carry on. האלבום כולל 13 שירים מקוריים שכתב והלחין קורנל, וגרסת כיסוי מצוינת לשיר Billy Jean של מייקל ג'קסון.
תאריך:  31/03/2008   |   עודכן:  31/03/2008
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il