ברצוננו ליידע כי החל מהיום חברת "טיימינג-קמפיינים תקשורתיים" תנהל את הקמפיין התקשורתי עבור איגוד תעשייני הטקסטיל במאבקם לתיקון חוק חובת המכרזים להעדפת תוצרת הארץ. תיקון אשר יחייב את כוחות הביטחון (משרד הביטחון, צה"ל, משטרה, שב"ס וזרועות הביטחון האחרות), לרכוש מוצרי טקסטיל מתוצרת כחול-לבן, וזאת בדומה לתקנה דומה הקיימת בארצות הברית.
ניהול הקמפיין יכלול מערך יחסי ציבור, פירסום ופעילות שטח יזומה.
תופעת העברת קווי הייצור לחו"ל גוברת והולכת. מפעלי טקסטיל רבים העבירו בשנים האחרונות חלק מפעילותם הייצורית למזרח הרחוק, למזרח אירופה, למצרים, לירדן ולמדינות נוספות. התאחדות התעשיינים בישראל, המהווה כוח מניע מרכזי במשק הישראלי ובמגזר התעשייתי בפרט, יוצאת במאבק נגד מגמה זו ומקדמת את העברת התיקון לחוק חובת המכרזים. התיקון המוצע מבקש להעניק לתעשיה הישראלית הגנה זהה לזו שמעניק התיקון לחוק האמריקני לתעשיה האמריקנית - התחייבות של החברות והארגונים הממשלתיים, בדגש על תעשיות ביטחוניות לרכוש תוצרת מקומית. כיום 20% מרכש הטקסטיל הביטחוני (משרד הביטחון והמשרד לביטחון הפנים) מתבצע בסין וזאת בשל תנאי התחרות וההתפשרות באיכות אותן דורשים משרדי הממשלה מהמתמודדים במכרז.
לחברת "טיימינג" ניסיון רב בפעילות עבור ארגונים ללא מטרות רווח והתחום הציבורי בכלל בישראל וכן ניסיון רב שנים בניהול מהלכים תקשורתיים להשפעה על דעת הקהל בישראל במגוון רחב של נושאים.