X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
[צילום: יח"צ]
- הודעה מטעם בוניטה
▪  ▪  ▪

פרזנטורית הרשת ימית סול תדגמן את הקולקציה בקמפיין טלוויזיה, קטלוג ומודעות בכל עיתונות נשית.
בוניטה, רשת הבוטיקים בעיצובה של פרידה ראובני, נכנסת לראשונה לקטגוריית בגדי הים ותחל לשווק קולקציית בגדי ים אופנתית הכוללת בגדי ים בהשקעה של 200 אלף דולר.
ברוח האופנה הטרנדית של בוניטה תכלול קולקציית בגדי הים, בגדי ים רומנטיים ונשיים, דרך שימוש בהדפסים פרחוניים מגוונים וצבעוניות אקזוטית ססגונית ומתפרצת. קולקציית בגדי הים גם היא מושפעת מ-3 מראות עיקריים- שנות ה-50, ילדי הפרחים והאוונה קלאב.
פרידה ראובני, בעלים ומעצבת בוניטה: "אנו שמחים לחדור לקטגוריית בגדי הים לנשים וגאים להציג את הקולקציה שהיא תוצאה של התהליך הארוך. כחלק מתהליך הסטיילינג שהתחלנו ברשת, הנותן מענה משודרג ללקוחה ברמת ה"טוטאל לוק", בוניטה מתעתדת לטפל בכל פריטי הלבוש של לקוחתה, ובכלל זה גם בגדי ים. אני צופה כי קולקציית בגדי הים תתפוס עד סוף השנה הזו נתח של 7% מסך מכירות הפריטים ברשת".
רשת BONITA נמנית על 5 חברות האופנה המובילות בישראל בתחום קו האופנה הצעיר. רשת BONITA הוקמה ב-1989 כרשת סיטונאית ונתנה מענה ל-400 נקודות מכירה. בעקבות שינויים בשוק קימעונאות האופנה החליטה החברה ב-1998 על שינוי אסטרטגיה והפכה מרשת סיטונאית לרשת קימעונאית, והקימה את רשת החנויות BONITA. הרשת מונה 25 חנויות בקניונים מובילים ובמיקומים מרכזיים. הרשת כולה בבעלות פרטית, כאשר תפיסת הרשת הינה תפיסה של רשת בוטיקים של מעצבת, פרידה ראובני עם כתב ואמירה אישיים.
הרשת מייצרת מידי עונה אוספים קטנים המתחלפים ומתחדשים מידי שבועיים בסניפי הרשת. הקולקציות הן "כחול-לבן", מיוצרות בישראל, תוך הענקת אינטרפטציות מקוריות לטרנדים המתחלפים בעולם האופנה הבינלאומי.

תאריך:  16/04/2008   |   עודכן:  16/04/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il