X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודע מטעם פלאפון
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

פלאפון ממשיכה להביא את אירועי הספורט הגדולים ביותר ישירות לדור ה-3 ותשדר בשידור חי ובלעדי, את משחקי מכבי תל אביב בפיינל פור שייערכו בסופשבוע הקרוב (2.5 ו-4.5). פלאפון תשדר את משחק חצי הגמר שייערך ביום שישי הקרוב בשעה 20:00 בין מכבי תל אביב לבין סיינה האיטלקית במסגרת משחקי הפיינל פור שייערכו במדריד. אם תעפיל מכבי ת"א לגמר, המשחק יועבר אף הוא בלעדית בפלאפון, ביום ראשון בשעה 22:00.
חגיגת הפיינל פור בדור ה-3 של פלאפון, בשיתוף עם ערוץ הספורט תחל כבר ביום חמישי בשעה 20:00 עם שידורים מיוחדים מהאולפן המיוחד ב-5+ LIVE, בו בין היתר ישודר הראיון המרתק שערך רון קופמן עם צביקה שרף מאמן הצהובים. המשדרים החגיגיים ימשיכו גם ביום שישי, החל משעה 16:00 ועד לשריקת הפתיחה והם יכללו פריצות שוטפות לפרקט במדריד, משם יעבירו כתבי ערוץ הספורט עידכונים חיים מהאימונים ומההכנות למשחק.
בשבת ובראשון, באם תעלה מכבי ת"א לגמר, ימשיך 5+ LIVE באולפן החגיגי, אשר ייפתח בשבת בשעה 23:00, ובראשון- משדר מיוחד לקראת משחק הגמר החל מ-19:45 ועד שריקת הפתיחה ב-22:00, בהשתתפות רון קופמן, אביב לביא ואפי בירנבוים.
הפיינל פור, גולת הכותרת של הכדורסל האירופאי, מתקיים השנה במגרשה הביתי של קבוצת הבירה הספרדית מדריד, שדווקא תעדר מהטורניר. השנה צפויים להגיע 3,000 אוהדי צהובים ונלהבים שילוו את הקבוצה במשחקיה במדריד.
בנוסף, תעניק פלאפון לאוהדים שטסים לפיינל פור את מדריכי הנסיעות של הוצאת "שיחור" לעיר מדריד. לקוחות כל החברות שיצאו לחו"ל עם פלאפון חו"ל יקבלו במתנה מדריך נסיעות של הוצאת שיחור, המציעה ספרי תיירות ל-26 יעדים שונים ברחבי העולם.
גיא באומן, סמנכ"ל התוכן והמוצרים בפלאפון מסר כי "פלאפון ממשיכה להרחיב את תכני הדור ה 3 ולהביא ללקוחותיה, באמצעות "פלאפון ספורט", את אירועי הספורט החמים ביותר. הפיינל פור הוא אירוע שסוחף את כל המדינה, ואנו שמחים לאפשר לכלל לקוחותינו בדור ה-3 להנות משידור ישיר, ומסיקור מעמיק, חווייתי ומקצועי של ערוץ הספורט, מכל מקום בו הם נמצאים".
ירון טלפז, סמנכ"ל פיתוח עסקי בערוץ הספורט: "אנחנו שמחים להביא לערוץ הסלולרי, ספורט 5 בפלאפון, את אחד משיאי העונה בספורט. רק בערוץ הזה יוכלו הצופים לקבל את השידורים הישירים מהמשחקים במדריד יחד עם כל משדרי הפיינל הפור המיוחדים והחגיגיים של ערוץ הספורט בשידור חי".
"פלאפוןספורט" הוא עולם תוכן ייחודי אשר הושק בפלאפון לפני כשנתיים, ונבנה בהתאם לצרכיו של אוהד הספורט. בפלאפוןספורט משודרים בשידורים ישירים משחקי ליגת העל בכדורגל, מכבי תל אביב ביורוליג, ליגת העל בכדורסל, כל השערים מליגת האלופות ומליגות אירופאיות מובילות ותכנים חדשותיים. במסגרת זו מציעה פלאפון צפייה במגוון העשיר והמקיף ביותר של תכנים מתחום הספורט בלחיצה אחת. חבילת הדור ה-3 והגלישה בפלאפון הכוללת מגוון ערוצי טלוויזיה ובכללם חמישה ערוצי ספורט, מוצעת ללקוחות בתשלום קבוע של 24.9 שקל.

תאריך:  30/04/2008   |   עודכן:  30/04/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ענבל צרפתי
- הודעה מטעם ארגון אלמנות ויתומי צה"ל
ליאת גור
- הודעה מטעם משרד המדע, התרבות והספורט
גל לבנון
- הודעה מטעם מכון ויצמן למדע, חברת כימיקלים לישראל וחברת בתי זיקוק לנפט בחיפה
רונן הלל
- הודעה מטעם רשת מטבחי דו-איט
נטע הר-לב
- הודעה מטעם יונילוור
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il