X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם סימנטק
▪  ▪  ▪

חברת המחקר InsightExpress פרסמה בימים אלה סקר בנושא דואר הזבל (SPAM) שנערך עבור חברת אבטחת המידע סימנטק. הסקר, שנערך בקרב 1000 נשאלים בארה"ב, מצביע על גידול בדאגה מפני דואר זבל.
הסקר בחן את יחס הנשאלים לדואר זבל ואת חששותיהם מפני קבלת דואר לא מבוקש.
על-פי הסקר 37% מהנשאלים מקבלים למעלה מ-100 הודעות זבל לא רצויות בשבוע ו-63% מקבלים למעלה מ-50 הודעות זבל בשבוע. 69%הסכימו או הסכימו מאוד כי באופן כללי דואר זבל מזיק למשתמשי הדואר האלקטרוני. 77% מהנשאלים שהנם הורים לילדים מתחת לגיל 18, ציינו כי הם מודאגים או מאוד מודאגים מכך שילדהם קוראים דואר זבל.
84% הסכימו או הסכימו מאוד כי דואר זבל מהווה מעמסה ונטל על זמנם האישי. 65% מהנשאלים, דיווחו כי הם מבזבזים למעלה מ-10 דקות ביום בהתעסקות עם דואר זבל, 24% דיווחו כי הם מבזבזים כל יום למעלה מ-20 דקות.
הנשאלים גם דרגו את חששותיהם הספציפיות בנוגע לדואר זבל. תוכן פורנוגרפי ותוכן בלתי ראוי אחר נחשב לדאגה העליונה של הנשאלים עם 38%. 36% דיווחו כי לוקח להם יותר מידי זמן למחוק או לבטל הרשמה להודעות דואר זבל. חששות וטענות נוספות, עם דרוג של 18%כל אחת, היו הנטל על משאבי המחשב ותוכנת הדואר האלקטרוני, חוסר היכולת לחסום אותן ושהן מגיעות ללא בקשה או הזמנה ואינן רצויות.
הנשאלים גם הצביעו על מספר הולך וגדל בהודעות דואר הזבל שהם מקבלים - 74% דיווחו על עלייה במספרן, בעוד ש-4% בלבד טענו כי מספר הודעות הזבל ירד. אולם למרות ההחמרה בתופעת דואר הזבל, 42% מהנשאלים דיווחו כי הם לא השתמשו במסנן דואר זבל.
במטרה לתת מענה לדאגת הצרכנים מפני בעיית דואר הזבל מציעה סימנטק את Norton Internet Security 2003, חבלת תוכנה מקיפה מפני סכנות האינטרנט. חבילה זו כוללת את Norton Spam Alert, המסנן דואר זבל מתוכנות הדואר האלקטרוני אאוטלוק של מיקרוסופט, Eudora, Netscape ואחרות. התוכנה מזהה הודעות זבל, מתריעה עליהן בנושא ההודעה ומאפשרת למשתמש לבחור אם להעבירן אוטומטית לספריה מיוחדת או למחוק אותן.
אודות סימנטק
סימנטק הנה חברת תוכנת אבטחת המידע הגדולה בעולם. החברה מספקת מגוון פתרונות אבטחה לשוק הארגוני והפרטי ומתמחה בהגנה מפני וירוסים, בטכנולוגיות פיירוול ו-VPN, בסינון תכני אינטרנט ודואר אלקטרוני, בהערכות הפגיעות של רשתות מחשב
(Vulnerability Management), במניעת פרצות (Intrusion Detection), ובטכנולוגיות ושירותי אבטחה לארגונים. קו מוצרי האבטחה נורטון של סימנטק לשוק הצרכני מוביל במכירות לשוק הפרטי ובקבלת פרסים מתעשיית אבטחת המידע.

תאריך:  15/12/2002   |   עודכן:  15/12/2002
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il